REGIMIN, 2017-04-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 03/17. Nazwa zadania:
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV ETAP – TARGONIE – LEKOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZADANIE 1: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN -
IV ETAP – TARGONIE – LEKOWO (SIEĆ KANALIZACJI +
PRZYKANALIKI)
ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN
- IV ETAP – TARGONIE – LEKOWO (ODTWORZENIE NAWIERZCHNI Z
MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH)
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV ETAP
TARGONIE – LEKOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV ETAP –
TARGONIE – LEKOWO (SIEĆ KANALIZACJI + PRZYKANALIKI)
- Sieć śr. DN200 i DN160 mm - Roboty ziemne i zabezpieczające.
- Sieć śr. DN200 i DN160 mm - Roboty technologiczne sieci.
- Odwodnienie wykopów pod sieć i przepompownie.
- Przepompownie ścieków roboty ziemnie i zabezpieczające.
- Przepompownie ścieków
- Przyłącze elektryczne do przepompowni ścieków
- przykanaliki kanalizacji sanitarnej DN160 do pierwszej studni – roboty ziemne
- przykanaliki kanalizacji sanitarnej DN160 do pierwszej studni – roboty technologiczne
ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV ETAP –
TARGONIE – LEKOWO (ODTWORZENIE NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-
BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH)
- Odtworzenie nawierzchni - sieć DN200
- Odtworzenie nawierzchni - sieć DN160.
Zakres i wielkość zamówienia przedstawione zostały w projekcie budowlanym i przedmiarze robót (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl), projekt budowlany jest również do wglądu w siedzibie zamawiającego.
UWAGA
Podstawę do wyceny oferty stanowi dokumentacja projektowa. Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i mogą być traktowane tylko, jako materiał pomocniczy.
Winny być sprawdzone i ewentualnie skorygowane na podstawie analizy dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej w terenie.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45000000 – 7 Roboty budowlane
45200000 – 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich
części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania
ścieków
45111300 – 8 Roboty rozbiórkowe
45111200 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.
45233142 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Jako część I (zadanie 1) i część II (zadanie 2)
Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.
Do każdego zamówienia (zadanie 1 i zadanie 2) będzie podpisana oddzielna umowa.
(CZĘŚĆ I) ZADANIE 1: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN -
IV ETAP – TARGONIE – LEKOWO (SIEĆ KANALIZACJI + PRZYKANALIKI)
(CZĘŚĆ II) ZADANIE 2: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY REGIMIN - IV
ETAP – TARGONIE – LEKOWO (ODTWORZENIE NAWIERZCHNI Z
MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH ASFALTOWYCH)
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Zadanie 1: 30 październik 2017 roku
Zadanie 2: 30 listopad 2017 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zadanie 1
Wykonawca musi wykazać, że posiada własne środki finansowe lub zdolność
kredytową w wysokości, co najmniej 2 mln zł. (słownie: dwa miliony 00/100 złotych),
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
a) Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty
odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu Zadanie 1:
budowa sieci kanalizacji sanitarnej o wartości robót za minimum 1 800 000,00 zł
brutto. Zadanie 2: odtworzenie nawierzchni o wartości za minimum 100 000,00 zł brutto
związanych z przebudową, rozbudową lub modernizacją dróg o nawierzchni bitumicznej.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na
podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów
potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej oraz prawidłowo ukończone,
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym
na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz
doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaki zostaną im powierzone.
(Załącznik Nr 9)
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko:
Zadanie 1: Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i
sieci sanitarnych. – 1 osoba
Zadanie 2: Kierownik budowy w specjalności drogowej – 1 osoba
Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w w/w specjalności bez ograniczeń oraz posiadająca, co najmniej 12 letnie doświadczenie zawodowe.
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r, poz. 290 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
Zadanie 1: sanitarnej, Zadanie 2: drogowej
c) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz
liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert,
a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
(załącznik nr. 8)
Wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr. 10).
Zadanie 1
Ze względu na termin wykonania zamówienia wykonawca musi dysponować minimum 4
brygadami po 4 osoby nie licząc kierownika budowy.
Wykonawca mysi dysponować minimum 16 osobami nie licząc kierownika budowy.
Każda z brygad musi byś wyposażona w koparkę lub koparko ładowarkę więc w każdej
brygadzie musi być operator z odpowiednimi uprawnieniami oraz każda z brygad musi
dysponować zagęszczarką.
W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują roboty przy realizacji inwestycji.
e) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w
celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami (załącznik nr 13) dotyczy tylko zadania nr 1
Minimalne ilości urządzeń i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia:
e1) koparka lub koparko ładowarka – 4szt.
e2) zagęszczarka – 4szt.
e3) samochody ciężarowe (transportowe) – 2szt.
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., nr 63, poz. 65).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać
,że łącznie spełniają w/w warunki.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21
ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez
zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
6) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie,
7) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz
liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a
w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
8) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry
kierowniczej wykonawcy,
9) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami.
10) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w
celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (zadanie 1 i 2) w wysokości: 74 000 zł, słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące złotych
Wadium (zadanie 1): 70 000 zł słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych
Wadium (zadanie 2): 4 000 zł słownie cztery tysiące złotych
W zależności, na które zadanie Wykonawca składa ofertę wpłaca ustalone powyżej wadium.
Jeżeli na dwa zadania wpłaca wadium w/w dla całości przedmiotu zamówienia.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. najniższa cena |
60 |
2. gwarancja |
30 |
3. doświadczenie zawodowe kierownika budowy |
10 |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2017-04-26 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2017-04-26, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Nie dotyczy
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 63343 - 2017 Data zamieszczenia: 11.04.2017 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie