REGIMIN, 2017-09-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawę
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 09/17. Nazwa zadania:
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ DOSTAWA PODRĘCZNIKÓW, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA EDUKACYJNEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I
ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH.
ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW
ZAJĘĆ
ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH
Zamówienie w związku z realizacją projektu: „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Gminy Regimin” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Osi Priorytetowej X „Edukacja dla Rozwoju Regionu” Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży” Poddziałanie 10.1.1 „Edukacja Ogólna (w tym w szkołach zawodowych)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Umowa nr RPMA.10.01.01-14-7193/16-00
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ DOSTAWA PODRĘCZNIKÓW, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA EDUKACYJNEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY
DYDAKTYCZNYCH.
Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2A)
ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW
ZAJĘĆ
Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2B)
ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH
Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2C) oraz w specyfikacji technicznej sprzętu (zał. nr 4)
- ogrodzenie
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ
Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu, wyposażenia, podręczników itp. rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych lub użytkowych.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne
39162110 – 9 Sprzęt dydaktyczny
37524100 – 8 Gry edukacyjne
38652100 – 1 Projektory
30213100 – 6 Komputery przenośne
32322000 – 6 Urządzenia multimedialne
22111000 – 1 Podręczniki szkolne
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Jako część I (zadanie 1), część II (zadanie 2) i część III (zadanie 3)
Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.
Do każdego zamówienia (zadanie 1, zadanie 2 i zadanie 3) będzie podpisana oddzielna umowa.
(CZĘŚĆ I) ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY
DYDAKTYCZNYCH.
(CZĘŚĆ II) ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW
ZAJĘĆ
(CZĘŚĆ III) ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Zadanie 1: 14 listopad 2017 roku
Zadanie 2: 30 październik 2017 roku
Zadanie 3: 14 listopad 2017 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr. 10).
Przy wykazie dostaw Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 1 dostawę sprzętu
komputerowego. Wartość dostawy minimum 50 000 zł (dotyczy zadania 3)
Przy wykazie dostaw Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 1 dostawę na podobne produkty jakie zostały przedstawione w załączniku nr 1A formularz cenowy (pomoce dydaktyczne, do logopedii i wyposażenie pracowni przyrodniczej w odpowiedni sprzęt). Wartość dostawy minimum 15 000 zł (dotyczy zadania 1)
Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na
podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i dokumentów potwierdzających,
że dostawy zostały wykonane należycie,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać
,że łącznie spełniają w/w warunki.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21
ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez
zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: ……. zł, słownie: ………………. złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH.
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. najniższa cena |
60 |
2. termin realizacji zamówienia |
10 |
3. termin płatności |
30 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Waga 10 pkt.
Deklaracja wykonawcy – przyznanie:
- 10 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do zrealizowania zamówienia w ciągu 25 dni od podpisania
umowy.
- 8 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższego terminu realizacji zamówienia.
(Zrealizuje go zgodnie z zapisami rozdziału IV SIWZ)
TERMIN PŁATNOŚCI
Waga 30 pkt.
Deklaracja wykonawcy – przyznanie:
- 30 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 30 dni
- 20 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 21 dni
- 10 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższych terminów płatności (pozostanie 14
dniowy termin płatności)
ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW
ZAJĘĆ
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. najniższa cena |
60 |
2. termin realizacji zamówienia |
10 |
3. termin płatności |
30 |
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Waga 10 pkt.
Deklaracja wykonawcy – przyznanie:
- 10 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do zrealizowania zamówienia w ciągu 25 dni od podpisania
umowy.
- 8 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższego terminu realizacji zamówienia.
(Zrealizuje go zgodnie z zapisami rozdziału IV SIWZ)
TERMIN PŁATNOŚCI
Waga 30 pkt.
Deklaracja wykonawcy – przyznanie:
- 30 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 30 dni
- 20 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 21 dni
- 10 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższych terminów płatności (pozostanie 14
dniowy termin płatności)
ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. najniższa cena |
60 |
2. gwarancja |
25 |
3. termin płatności |
15 |
GWARANCJA
Waga 25 pkt. .
Deklaracja wykonawcy – przyznanie:
- 25 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji na okres 60 miesięcy licząc od dnia
odbioru końcowego dostawy
- 15 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy licząc od dnia
odbioru końcowego dostawy
- 5 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższych gwarancji.
Wykonawca w punkcie 11. w formularzu ofertowym określa, na jaki okres deklaruję udzielenia gwarancji oraz wypełnia dodatkowo załącznik nr 6 ale zostanie on dostarczony zamawiającemu przed dostarczeniem sprzętu. Zadeklarowana długość gwarancja ma obejmować cały zaproponowany sprzęt komputerowy i multimedialny(tj. komputery przenośne, projektory, tablice interaktywne i i szafki z funkcją ładowania do komputerów przenośnych), więc w załączniku nr 6 wykonawca będzie musiał wpisać zadeklarowaną gwarancję oraz producenta i nazwy poszczególnych urządzeń wraz z numerami seryjnymi.
TERMIN PŁATNOŚCI
Waga 15 pkt.
Deklaracja wykonawcy – przyznanie:
- 15 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 30 dni
- 10 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 21 dni
- 5 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższych terminów płatności (pozostanie 14
dniowy termin płatności)
Powyższe zobowiązania i deklaracje wykonawca odpowiednio zaznaczy w formularzu ofertowym
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2017-09-29 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2017-09-29, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy, których celem jest
częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub
rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do
nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność
techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych
produktów lub instalacji. Ewentualne zamówienia dodatkowych dostaw zostaną udzielone w trybie
przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone.
Chodzi o dodatkowy zakup sprzętu komputerowego lub multimedialnego albo dydaktycznego tego
samego który został określony w załącznikach nr 1, 2 i 3 (formularz cenowy) do SIWZ tego samego
który zostanie zakupiony od wykonawcy dostawy.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 591628 - N - 2017 Data zamieszczenia: 21.09.2017 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie