Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ DOSTAWA PODRĘCZNIKÓW, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA EDUKACYJNEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

REGIMIN, 2017-09-21

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawę

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 09/17. Nazwa zadania:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ DOSTAWA PODRĘCZNIKÓW, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA EDUKACYJNEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

 

ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I
                     ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH.

 

ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW        
                     ZAJĘĆ

 

ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH

 

Zamówienie w związku z realizacją projektu: „Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Gminy Regimin” ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla  Osi  Priorytetowej  X „Edukacja  dla  Rozwoju  Regionu”  Działanie  10.1 „Kształcenie i rozwój  dzieci  i  młodzieży” Poddziałanie  10.1.1 „Edukacja Ogólna (w tym w szkołach zawodowych)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. Umowa nr RPMA.10.01.01-14-7193/16-00

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień

(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 REGIMIN 22

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         regimin@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ DOSTAWA PODRĘCZNIKÓW, POMOCY DYDAKTYCZNYCH I WYPOSAŻENIA EDUKACYJNEGO DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY 
                     DYDAKTYCZNYCH.

 

Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2A)

 

ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW        
                     ZAJĘĆ

 

Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2B)

 

ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH

 

Zakres oraz wielkość przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu Cenowym (zał. nr 2C) oraz w specyfikacji technicznej sprzętu (zał. nr 4)

- ogrodzenie

 

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ

Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w Ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu, wyposażenia, podręczników itp. rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych lub użytkowych.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

 

39162100 – 6  Pomoce dydaktyczne

39162110 – 9 Sprzęt dydaktyczny

37524100 – 8 Gry edukacyjne

38652100 – 1 Projektory

30213100 – 6 Komputery przenośne

32322000 – 6 Urządzenia multimedialne

22111000 – 1 Podręczniki szkolne

 

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

Jako część I (zadanie 1),  część II (zadanie 2) i część III (zadanie 3)

       Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.

      Do każdego zamówienia (zadanie 1, zadanie 2 i zadanie 3) będzie podpisana oddzielna umowa.

 

(CZĘŚĆ I) ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY 

                DYDAKTYCZNYCH.

 

(CZĘŚĆ II) ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW        

                  ZAJĘĆ

 

(CZĘŚĆ III) ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia:

                                                     Zadanie 1: 14 listopad 2017 roku

    Zadanie 2: 30 październik 2017 roku

    Zadanie 3: 14 listopad 2017 roku

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

 

1.   O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)   nie podlegają wykluczeniu;

2)   spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

2.  Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 

 

1)  posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

2)  sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

      3)  zdolności technicznej lub zawodowej,

 

           Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
                     trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
                     krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i    
                     podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
                     dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr. 10).

 

Przy wykazie dostaw Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 1 dostawę sprzętu  
             komputerowego. Wartość dostawy minimum 50 000 zł (dotyczy zadania 3)

 

Przy wykazie dostaw Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 1 dostawę na podobne produkty jakie zostały przedstawione w załączniku nr 1A formularz cenowy (pomoce dydaktyczne, do logopedii i wyposażenie pracowni przyrodniczej w odpowiedni sprzęt). Wartość dostawy minimum 15 000 zł (dotyczy zadania 1)

 

    Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na     

    podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i dokumentów potwierdzających,    
                 że dostawy zostały wykonane należycie,

 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać

,że łącznie spełniają w/w warunki.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
    podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

 

4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

 

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w     
        postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

 

Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

 

Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:

 

1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21
                 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez
                zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,
wystawiona nie wcześniej niż 6
                miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
                zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
                 terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
                z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
                odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
                odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
                decyzji właściwego organu,

 

3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
                 Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
                 potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
                 lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
                 ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
                 organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
                 szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
                 zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

 

4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
                jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
                podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

 

           5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
                 kapitałowej

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: ……. zł, słownie: ………………. złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

ZADANIE 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZYRODNICZYCH I ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH.

 

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

1. najniższa cena

60

2. termin realizacji zamówienia

10

3. termin płatności

30

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Waga 10 pkt.

Deklaracja wykonawcy – przyznanie:

- 10 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do zrealizowania zamówienia w ciągu 25 dni od podpisania
         umowy.

- 8 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższego terminu realizacji zamówienia.

     (Zrealizuje go zgodnie z zapisami rozdziału IV SIWZ)

 

TERMIN PŁATNOŚCI

Waga 30 pkt.

Deklaracja wykonawcy – przyznanie:

- 30 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 30 dni

- 20 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 21 dni 

- 10 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższych terminów płatności (pozostanie 14
       dniowy termin płatności)

 

ZADANIE 2: ZAKUP ĆWICZEŃ I PODRĘCZNIKÓW DLA UCZESTNIKÓW        
                     ZAJĘĆ

 

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

1. najniższa cena

60

2. termin realizacji zamówienia

10

3. termin płatności

30

 

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Waga 10 pkt.

Deklaracja wykonawcy – przyznanie:

- 10 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do zrealizowania zamówienia w ciągu 25 dni od podpisania
         umowy.

- 8 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższego terminu realizacji zamówienia.

     (Zrealizuje go zgodnie z zapisami rozdziału IV SIWZ)

 

TERMIN PŁATNOŚCI

Waga 30 pkt.

Deklaracja wykonawcy – przyznanie:

- 30 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 30 dni

- 20 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 21 dni 

- 10 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższych terminów płatności (pozostanie 14
       dniowy termin płatności)

 

ZADANIE 3: WYPOSAŻENIE PRACOWNI KOMPUTEROWYCH

 

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

1. najniższa cena

60

2. gwarancja

25

3. termin płatności

15

 

GWARANCJA

Waga 25 pkt. .

Deklaracja wykonawcy – przyznanie:

- 25 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji na okres 60 miesięcy licząc od dnia
   odbioru końcowego dostawy

- 15 punktów, gdy wykonawca zobowiąże się do udzielenia gwarancji na okres 48 miesięcy licząc od dnia
   odbioru końcowego dostawy 

- 5 punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższych gwarancji.

 

Wykonawca w punkcie 11. w formularzu ofertowym określa, na jaki okres deklaruję udzielenia gwarancji oraz wypełnia dodatkowo załącznik nr 6 ale zostanie on dostarczony zamawiającemu przed dostarczeniem sprzętu. Zadeklarowana długość gwarancja ma obejmować cały zaproponowany sprzęt komputerowy i multimedialny(tj. komputery przenośne, projektory, tablice interaktywne i i szafki z funkcją ładowania do komputerów przenośnych), więc w załączniku nr 6 wykonawca będzie musiał wpisać zadeklarowaną gwarancję oraz producenta i nazwy poszczególnych urządzeń wraz z numerami seryjnymi.

 

TERMIN PŁATNOŚCI

Waga 15 pkt.

Deklaracja wykonawcy – przyznanie:

- 15 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 30 dni

- 10 punktów, gdy wykonawca zadeklaruje termin płatności na okres 21 dni 

- 5  punktów, gdy wykonawca nie zobowiąże się w ofercie do powyższych terminów płatności (pozostanie 14
      dniowy termin płatności)

 

Powyższe zobowiązania i deklaracje wykonawca odpowiednio zaznaczy w formularzu ofertowym

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2017-09-29 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie


Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2017-09-29, o godz. 10.30

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

REGIMIN 22

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

   

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:

 

      Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy, których celem jest  
      częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub
      rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do
      nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność
      techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych
      produktów lub instalacji. Ewentualne zamówienia dodatkowych dostaw zostaną udzielone w trybie
       przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp, jeżeli spełnione zostaną przesłanki tam określone.


      Chodzi o dodatkowy zakup sprzętu komputerowego lub multimedialnego albo dydaktycznego tego
      samego który został określony w załącznikach nr 1, 2 i 3 (formularz cenowy) do SIWZ tego samego 
      który zostanie zakupiony od wykonawcy dostawy.

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 591628 - N - 2017   Data zamieszczenia: 21.09.2017 r.

 

 

 

 

Zdjęcia

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.09.2017
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. zamówień publicznych inwestycji
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 września 2017 13:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 1532
21 września 2017 15:37 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [formularz_cenowy_zadanie_1_zal_nr_1.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 września 2017 15:36 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie załącznika [formularz_cenowy_zadanie_1_zal_nr_1.docx] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 września 2017 15:31 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [formularz_cenowy_zadanie_2_zal_nr_2.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)