REGIMIN, 2019-05-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 03/19. Nazwa zadania:
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI REGIMIN I GRZYBOWO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZADANIE 1: WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN
ZADANIE 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z p. zm.) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego ADAMA RZEWUSKIEGO 19
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej ug@regimin.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI REGIMIN I GRZYBOWO Z
PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZADANIE 1: WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej z rur azbestowych w miejscowości
Regimin Gm. Regimin. Rury azbestowe ze względu na naturalne zużycie ulegają częstym awariom, co powoduje przerwy w zaopatrzeniu mieszkańców w wodę. W związku z powyższym zachodzi konieczność przebudowy istniejącego układu i ułożenie nowych rur polietylenowych.
ZADANIE 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO
Budowa sieci wodociągowej z rur PE 90 mm w nawiązaniu do istniejącej sieci fi 160 mm o łącznej długości 222,0 m w tym przewiert o długości odpowiednio 17,0 m pod drogą powiatową. Rury osłonowe stalowe bez szwu o średnicy 219,10 mm. Roboty prowadzone w obrębie stanowiska archeologicznego.
Z tego względu prowadzenie robót należy prowadzić pod nadzorem archeologa po wykonaniu badań archeologicznych. W pasie prowadzonych robót występują również urządzenia melioracji wodnych.
Na trasie projektowane] sieci należy zamontować dwa hydranty nadziemne ON 80 mm ( jeden przy wcince, drugi na końcówce).
Zaprojektowana sieć wodociągowa przebiega przez stanowisko archeologiczne w przypadku natrafienia na warstwy kulturowe lub obiekty archeologiczne będą musiały być przeprowadzone archeologiczne badania wykopaliskowe w miejscach, w których roboty ziemne związane z w/w inwestycją mogłyby doprowadzić do zniszczenia zabytków archeologicznych. W związku z powyższym, jeżeli zajdzie konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych będzie można aneksować umowę i przesunąć termin wykonania inwestycji o czas potrzebny na jej zrealizowanie.
Koszt związany z nadzorem archeologicznym oraz ewentualnymi badaniami jest po stronie Inwestora.
Szczegóły zakresu i wielkości zamówienia przedstawione zostały w przedmiarach robót, w plikach (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl).
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45000000 – 7 Roboty budowlane
45200000 – 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich
części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i
elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu
45231000 – 5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii
energetycznych
45231300 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania
ścieków
45111300 – 8 Roboty rozbiórkowe
45111200 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Jako część I (zadanie 1) i część II (zadanie 2)
Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.
Do każdego zamówienia (zadanie 1 i zadanie 2) będzie podpisana oddzielna umowa.
(CZĘŚĆ I) ZADANIE 1: WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. REGIMIN
(CZĘŚĆ II) ZADANIE 2: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. GRZYBOWO
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Zadanie 1: 31 sierpień 2019 roku
Zadanie 2: 30 września 2019 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum dwie roboty
odpowiadające rodzajem przedmiotowemu zamówieniu (chodzi o budowę sieci
wodociągowej lub kanalizacyjnej. Wartości każdej z robót za minimum 50 000 zł brutto).
Wykonawca może wykazać roboty związane z budową, przebudową lub rozbudową
wodociągów)
Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na
podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów
potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej oraz prawidłowo ukończone,
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym
na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz
doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaki zostaną im powierzone.
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko - Kierownik budowy w
specjalności sieci sanitarnej– 1 osoba
Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnej oraz posiadająca, co najmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe.
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r, poz. 290 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnej
c) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz
liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert,
a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
(załącznik nr. 8)
Wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują roboty przy realizacji inwestycji.
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., nr 63, poz. 65).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać
,że łącznie spełniają w/w warunki.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
5) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie,
6) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz
liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a
w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
7) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry
kierowniczej wykonawcy,
8) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (zadanie 1 i 2) w wysokości: 4 000 zł, słownie: cztery tysiące złotych
Wadium (zadanie 1): 2 600 zł słownie: dwa tysiące sześćset złotych
Wadium (zadanie 2): 1 400 zł słownie tysiąc czterysta złotych
W zależności, na które zadanie Wykonawca składa ofertę wpłaca ustalone powyżej wadium.
Jeżeli na dwa zadania wpłaca wadium w/w dla całości przedmiotu zamówienia.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. najniższa cena |
60 |
2. gwarancja |
25 |
3. doświadczenie zawodowe kierownika budowy |
15 |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2019-06-04 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2019-06-04, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Nie dotyczy
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 548960 - N – 2019 Data zamieszczenia: 17.05.2019 r.
__________________________________
Mariola Kołakowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie