REGIMIN, 2020-03-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 02/20. Nazwa zadania:
ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego ADAMA RZEWUSKIEGO 19
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej ug@regimin.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM
Zakres zamówienia został przedstawiony we wzorze umowy (załącznik nr 3) w ofercie cenowej wraz z parametrami technicznymi (załącznik nr 4) i formularzu ofertowym (załącznik nr 1)
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
16700000 – 2 Ciągnik
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia od daty podpisania umowy w ciągu 30 dni.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 0 zł, słownie: ……………… złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. najniższa cena |
60 |
2. gwarancja dotyczy ciągnika |
20 |
3. czas reakcji autoryzowanego serwisu w przypadku awarii ciągnika |
20 |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2020-03-18 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2020-03-18, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Nie dotyczy
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 522162 - N - 2020 Data zamieszczenia: 10.03.2020 r.
__________________________________
Mariola Kołakowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie