Przetargi

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: 02/20. NAZWA ZADANIA: ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM

 

 

 

REGIMIN, 2020-05-28

 

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 02/20. Nazwa zadania: ZAKUP CIĄGNIKA WRAZ Z OSPRZĘTEM

 

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym    

    postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą wybrał ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę:

 

 FIRMA HANDLOWA „LUPUS”

 SYLWESTER WILK

 UL. MLECZARSKA 6

 06-400 CIECHANÓW

 

 

NAJNIŻSZA CENA

GWARANCJA (DOTYCZY CIĄGNIKA)

CZAS REAKCJI AUTORYZOWANEGO SERWISU W PRZYPADKU AWARII CIĄGNIKA

LICZBA PRZYZNANYCH PUNKTÓW W KAŻDYM Z KRYTERIÓW

60 pkt.

0 pkt.

20 pkt.

 

 

Cena brutto: 357 562,00 zł

uzasadnienie: wykonawca zaproponował najniższa cenę i 2 letnią gwarancję oraz czas reakcji autoryzowanego serwisu w przypadku awarii ciągnika poniżej 12 godz., w związku z tym uzyskał liczbę punktów na podstawie kryterium określonego w postępowaniu - ilość 80 pkt.

                        

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie

do dnia 2020-06-02.

 

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w

    prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden wykonawca.

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w

    prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty.

 

Oferta nr 2 - DE VISIONER SP. Z O.O.

                     UL. KOCHANOWSKIEGO 45A

                     01-864 WARSZAWA (uzasadnienie faktyczne i prawne):

 

Uzasadnienie faktyczne:

 

Wykonawca składając ofertę nie określił czasu reakcji autoryzowanego serwisu w przypadku awarii ciągnika ani w formularzu ofertowym, ani w załączniku do SIWZ nr 6 – oferowane warunki gwarancji. 

W związku z powyższym, że było to jedno z kryteriów w postępowaniu, za które przyznawane były punkty nie można po otwarciu ofert uzupełnić powyższego, ponieważ nie byłoby to uczciwe w stosunku do pozostałych Wykonawców. 

 

Uzasadnienie prawne:

 

Art. 89 ust 1 pkt. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych
                              warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;

 

Oferta nr 3 - URSUS DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. W RESTRUKTURYZACJI

                    UL. FREZERÓW 7

                    20-209 LUBLIN (uzasadnienie faktyczne i prawne):

 

Uzasadnienie faktyczne:

 

Wykonawca zaoferował ciągnik, którego parametry techniczne w dwóch przypadkach są mniejsze niż wymagane w SIWZ.

 

1. W załączniku nr 4 do SIWZ Tabela 1, kategoria pkt 1 silnik, pkt 2 w opisie przedmiotu zamówienia jest
    max. moment obrotowy minimum 450Nm przy 1400 obr/min a wykonawca zaoferował 416Nm przy
    1400 obr/min 

 

2. W załączniku nr 4 do SIWZ Tabela 1, kategoria pkt 2 układ napędowy, pkt 1 w opisie przedmiotu
    zamówienia jest sprzęgło z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM sterowane elektrohydraulicznie a
    wykonawca zaoferował WOM sterowany mechanicznie.

 

Maksymalny moment obrotowy 450 Nm przy 1400 obr/min jest uzyskiwana większa  moc, co poprawia osiągi ciągnika niż przy 416/1400.  Jest to parametr dość istotny, który wpływa na komfort pracy operatora w szczególności, kiedy ciągnik będzie jechał z jakimś ładunkiem.

Elektrohydrauliczne sterowanie jest efektywniejsze gdyż łagodniej i mniejszą siłą naciskamy na pedał sprzęgła, co wpływa na komfort pracy operatora.

 

Uzasadnienie prawne:

 

Art. 89 ust 1 pkt. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych
                              warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;

 

Oferta nr 4 - PPHU „SAD-OGRÓD”

                    SŁAWOMIR DUDEK

                    NOWE ZDUNY 82A

                    99-440 ZDUNY

 

Uzasadnienie faktyczne:

 

Wykonawca na wezwanie Zamawiającego do przedłużenia terminu związania z ofertą na okres 30 dni nie wyraził zgody

 

Uzasadnienie prawne:

 

Art.. 89 ust. 1 pkt. 7a)  - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85
                                         ust. 2, na przedłużenie terminu związania ofertą;

 

Oferta nr 5 - PRZEDSIĘBIORSTWO ROLMECH SP. Z O.O.

                     UL. PUŁTUSKA 41B

                     09-100 PŁOŃSK

 

(uzasadnienie faktyczne i prawne):

 

Uzasadnienie faktyczne:

 

Wykonawca na wezwanie Zamawiającego do przedłużenia terminu związania z ofertą na okres 30 dni nie wyraził zgody

 

Uzasadnienie prawne:

 

Art.. 89 ust. 1 pkt. 7a)  - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w art. 85
                                         ust. 2, na przedłużenie terminu związania ofertą;

 

4. Działając na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że

    podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  

    po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)     wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)     odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)     niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)     zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).

 

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 28.05.2020
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 maja 2020 14:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 929
28 maja 2020 14:46 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)