Przetargi

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.: „UNIESZKODLIWIENIE AZBESTU NA TERENIE GMINY REGIMIN – ETAP VIII”

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na realizację zadania pn.: „Unieszkodliwienie azbestu na terenie Gminy Regimin – etap VIII”

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem  zamówienia  jest wykonanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów  zawierających azbest (płyt azbestowo -  cementowych  falistych i  płaskich) o kodach 17 06 05 wg Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 3 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r., poz.10) zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r., poz.797 z późn.zm.), znajdujących się na  nieruchomościach mieszkańców  z terenu Gminy  Regimin:  

 

Lp.

Rodzaj prac

Powierzchnia

[m2 ]

Masa

[Mg]

Kod odpadu

1.

Demontaż, transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest

    715

9,30

170605

2.

Transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest

5 821,29

75,68

170605

 

RAZEM

6 536,29

84,97

 

 

Wykaz nieruchomości z adresem  budynku z którego należy usunąć  azbest  zostanie  przekazany Wykonawcy w  dniu podpisania  umowy.

 

Termin realizacji zamówienia – do 30 września 2020 r.

 

II. Zakres wykonywanej usługi:

a) Wykonawca dokona demontażu, załadunku, transportu oraz przekaże na składowisko odpadów niebezpieczynych płyty azbestowo – cementowe z pokryć dachowych, według przekazanego przez urząd pisemnego wykazu nieruchomości, zamawiający przekaże przedmiotowy spis w dniu  zawarcia umowy.

b) Wykonawca skontaktuje się i umówi z właścicielem nieruchomości na dogodny termin demontażu  wyrobów zawierających azbest (eternitu) i zobowiązuje się do realizacji usługi w umówionym z właścicielem nieruchomości terminie.

c) Wykonawca zabezpieczy odpady, dokona ich obmiaru i ważenia, zapewni załadunek odpadów, transport specjalistycznym pojazdem do miejsca unieszkodliwiania przy użyciu własnych maszyn i urządzeń z zachowaniem obowiązujących przepisów.

d) Wykonawca dokona obmiaru i ważenia płyt azbestowo – cementowych w obecności właściciela nieruchomości po uprzednim zawiadomieniu o dniu odbioru właściciela nieruchomości, z przeprowadzonej czynności obmiaru i ważenia zostanie spisany protokół, który ma zawierać co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko osoby, od której odbierane są odpady, miejsce odbioru odpadów, datę odbioru oraz ilość odebranych odpadów, podpisany przez właściciela  i przedstawiciela Wykonawcy.

e) Wykonawca wystawi stosowne oświadczenia dla właściciela nieruchomości, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów azbestowych,

f) Wykonawca sporządzi karty przekazania odpadów na składowisku i przekaże Zamawiającemu potwierdzenie, że zostały odebrane z terenu Gminy Regimin,

g) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowody unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów na składowisko oraz kwity wagowe, potwierdzające wagę odebranych wyrobów zawierających azbest przez  składowisko.

Wszystkie prace musza być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm);

Wykonawca poniesie koszty naprawy ewentualnych zniszczeń, spowodowanych na szkodę osób trzecich, których się dopuścił podczas wykonywania usługi.

 

 

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

cena brutto usługi - kryterium wagowe – 100 %

 

  1. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;

2) wykaz wykonanych usług w zakresie zbiórki azbestu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik Nr 2 do zaproszenia ofertowego) oraz  stosowne dokumenty zezwalające Wykonawcy na wytwarzanie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest;

3) wykaz osób (zgodny z wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do zaproszenia ofertowego), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami;

4) zaświadczenia  potwierdzające  o przeszkoleniu pracowników w  zakresie pracy z  wyrobami azbestowymi , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;

5)  wykaz sprzętu do  załadunku i transportu wyrobów zawierających azbest (załącznik Nr 4 do zaproszenia ofertowego);

6) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku – inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Dokumenty w/w należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

  1. Opis sposobu obliczania ceny:

W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi, będącej przedmiotem zamówienia, powiększonej o obowiązujący podatek VAT.

Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji.

Ostateczne rozliczenie zadania dokonane zostanie wg. następującej zasady:

faktyczna ilość zdemontowanych płyt azbestowych x cena jednostkowa + faktyczna ilość zabranych do utylizacji składowanych odpadów azbestowych x cena jednostkowa.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 lipca 2020 r. do godz.1400 w następujących formach do wyboru:

- złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Regiminie ul. Adama Rzewuskiego 19 06-461 Regimin, w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę oraz adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: „Oferta na realizację zadania: „Unieszkodliwienie azbestu na terenie Gminy Regimin – etap VIII”. Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego.

- przesłać pocztą pod adres Urząd Gminy w Regiminie ul. Adama Rzewuskiego 19 06-461 Regimin

- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail ug@regimin.pl lub e.milewska@regimin.pl

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert nie będzie podlegała procesowi oceny. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.

 

  1. Informacje dotyczące zawarcia umowy:

W terminie 14 dni od dnia powiadomienia Zamawiającego o wyborze oferty Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w postępowaniu, jest zobowiązany do podpisania umowy. Umowa musi zawierać w swej treści wszystkie elementy oferty Wykonawcy.

Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Pani Edyta Milewska tel. (23) 681 15 56 wew. 29.

 

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Regimin ul. Adama Rzewuskiego 19 06-461 Regimin; tel. (23) 681 17 56;  www.regimin.pl; email: ug@regimin.pl;

  • inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Regimin jest Pan Tomasz Parkasiewicz, tel.(23)681 17 56; e-mail: ug@regimin.pl;

  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 tys. euro prowadzonym w trybie zaproszenia do składania ofert, pn.: „Unieszkodliwienie azbestu na terenie Gminy Regimin – etap VIII”.

  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843), dalej „ustawa Pzp”;

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  • posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO                                                                                

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.07.2020
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds.gospodarki komunalnej i rozwoju gospodarczego gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: EDYTA MILEWSKA
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 lipca 2020 10:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 1055
09 lipca 2020 10:49 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_5__projekt_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 lipca 2020 10:49 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__wykaz_sprzetu_do_zaladunku_i_transportu_wyrobow_zawie rajacych_azbest.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 lipca 2020 10:49 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__wykaz_osob_ktore_beda_wykonywac_zamowienie.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)