REGIMIN, 2020-07-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 05/20. Nazwa zadania:
DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY REGIMIN TJ. DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W REGIMINIE, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZULMIERZU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZEŃBOKU I Z POWROTEM DO MIEJSCA ICH ZAMIESZKANIA.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej ug@regimin.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY
REGIMIN TJ. DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W REGIMINIE, SZKOŁY
PODSTAWOWEJ W SZULMIERZU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZEŃBOKU I Z
POWROTEM DO MIEJSCA ICH ZAMIESZKANIA.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dowożenie uczniów do szkół znajdujących się na terenie gminy Regimin tj. do Szkoły Podstawowej w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu, Szkoły Podstawowej w Zeńboku i z powrotem do miejsca ich zamieszkania
Przewoźnik zapewnia w dniach nauki szkolnej od 01 września 2020r. do 30 czerwca 2021 r. :
2.1 dowożenie uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół, określonego
w załączniku nr 13 i 14:
do szkół w:
- Regiminie na godz. : 7:40 - 7:45
- Szulmierzu na godz. : 8:15 - 8:20
- Zeńboku na godz. : 8:00 - 8:05
2.2 odwiezienie uczniów do miejsca ich zamieszkania, określonego w załączniku nr 13:
ze szkół w:
Regimin – Grzybowo – Targonie
- Regiminie w godz. 12:25 – 12:30
13:20 – 13:25
15:00 – 15:10
Regimin – Klice – Klice kolonia – Pniewo Czeruchy - Pawłowo
12:25 – 12:30
13:20 – 13:25
15:00 – 15:10
Regimin – Jarluty Małe – Zeńbok – Trzcianka - Koziczyn
13:20 – 13:25
14:15 – 14:20
15:00 – 15:10
Szulmierz – Lipa – Kołaki Kwasy – Koziczyn – Radomka 1 – Radomka 2
- Szulmierzu w godz. 12:55 – 13:00
14:00 – 14:05
14:40 – 14:45
Zeńbok – Jarluty Duże - Jarluty
- Zeńboku w godz. 12:40 – 12:45
13:40 – 13:45
14:30 – 14:35
2.3) miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów i opiekunów
2.4) rozkłady jazdy uwzględniające godziny dowozu uczniów do szkół i powrotu do miejsca ich
zamieszkania, określonych w załączniku nr 1 i 2
2.5) bilety miesięczne dla każdego ucznia wg zasad ustalonych przez przewoźnika.
(nazwa, cechy, ilość, jednostka miary)
2.6) Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
3) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych
ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez
wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
60100000 – 9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60140000 – 1 Nieregularny transport osób
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 01.09.2020r. do 30.06.2021r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 100 000,00 zł .
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu
o informacje zawarte w oświadczeniu.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
a) Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Przy wykazie usług Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 2 usługi związane przewozem osób/uczniów.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na
podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających,
że usługi zostały wykonane należycie,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w
celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi zasobami.
Za spełnienie warunku Zamawiający będzie rozumiał dysponowanie sprzętem niezbędnym
do realizacji zamówienia, w tym co najmniej :
- 4 (czterema) autobusami do przewozu osób
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
jako załącznik do w/w wykazu
Potencjał osobowy:
Co najmniej 4 (czterech) kierowców z prawem jazdy kat. D.
W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać
,że łącznie spełniają w/w warunki.
Ocena spełniania warunków przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia /nie spełnia.
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., nr 63, poz. 65).
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
5) Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal
wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych wydane nie wcześniej niż na 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z
uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
poświadczenia.(załącznik nr 7).
6) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług
lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia. (załącznik nr 12)
7) oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia,(załącznik nr 6)
8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy
są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
(załącznik nr 9)
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000 zł, słownie: siedem tysięcy złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
Cena brutto |
60 |
Termin płatności faktury |
20 |
Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii |
20 |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2020-08-04 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2020-08-04, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Nie dotyczy
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 566899 – N – 2020 Data zamieszczenia: 27.07.2020 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie