Przetargi

DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY REGIMIN TJ. DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W REGIMINIE, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZULMIERZU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZEŃBOKU I Z POWROTEM DO MIEJSCA ICH ZAMIESZKANIA.

REGIMIN, 2020-07-27

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 05/20. Nazwa zadania:

DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY REGIMIN TJ. DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W REGIMINIE, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZULMIERZU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZEŃBOKU I Z POWROTEM DO MIEJSCA ICH ZAMIESZKANIA.

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień

Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               URZĄD GMINY REGIMIN

Adres zamawiającego                 UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19

Kod Miejscowość                        06-461 REGIMIN

Telefon:                                       (023) 681-17-56

Faks:                                           (023) 681-17-56 wew. 37

adres strony internetowej            www.regimin.pl

adres poczty elektronicznej         ug@regimin.pl

Godziny urzędowania:                poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.regimin.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi

0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY

REGIMIN TJ. DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W REGIMINIE, SZKOŁY

PODSTAWOWEJ W SZULMIERZU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZEŃBOKU I Z

POWROTEM DO MIEJSCA ICH ZAMIESZKANIA.

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest Dowożenie uczniów do szkół znajdujących się na terenie gminy Regimin tj. do Szkoły Podstawowej w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu, Szkoły Podstawowej w Zeńboku i z powrotem do miejsca ich zamieszkania

 

Przewoźnik zapewnia w dniach nauki szkolnej od 01 września 2020r. do 30 czerwca 2021 r. :

2.1 dowożenie uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół, określonego

      w załączniku nr 13 i 14:

 

  1. do szkół w:

    - Regiminie                                                       na godz.          :   7:40 -  7:45

    - Szulmierzu                                                     na godz.          :   8:15 -  8:20

    - Zeńboku                                                         na godz.          :   8:00 -  8:05

                                                              

    2.2 odwiezienie uczniów do miejsca ich zamieszkania, określonego w załączniku nr 13:

  1. ze szkół w:

     
    Regimin – Grzybowo – Targonie      
    - Regiminie w godz.                 12:25 – 12:30                                             
                                                     13:20 – 13:25        
     
                                                    15:00 – 15:10 

 

Regimin – Klice – Klice kolonia – Pniewo Czeruchy - Pawłowo

                                                            12:25 – 12:30

                                                            13:20 – 13:25

                                                            15:00 – 15:10

Regimin – Jarluty Małe – Zeńbok – Trzcianka - Koziczyn

 

                                                             13:20 – 13:25

                                                             14:15 – 14:20

                                                             15:00 – 15:10

 

 Szulmierz – Lipa – Kołaki Kwasy – Koziczyn – Radomka 1 – Radomka 2

 

- Szulmierzu w godz.       12:55 – 13:00

                                         14:00 – 14:05

                                         14:40 – 14:45


 Zeńbok – Jarluty Duże - Jarluty

- Zeńboku w godz.        12:40 – 12:45 

                                      13:40 – 13:45

                                      14:30 – 14:35

 

2.3) miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów i opiekunów

 

2.4) rozkłady jazdy uwzględniające godziny dowozu uczniów do szkół i powrotu do miejsca ich

       zamieszkania, określonych w załączniku nr 1 i 2

 

2.5) bilety miesięczne dla każdego ucznia wg zasad ustalonych przez przewoźnika.

 (nazwa, cechy, ilość, jednostka miary)

2.6) Wymagania stawiane Wykonawcy:

 

   1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,

   2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez   

                    zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

   3) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych                    

        ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

   4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez           

        wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

   5) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

60100000 – 9 Usługi w zakresie transportu drogowego

60140000 – 1 Nieregularny transport osób

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania zamówienia: 01.09.2020r. do 30.06.2021r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

 

1.   O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1)   nie podlegają wykluczeniu;

2)   spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

2.  Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 

 

1)  posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

2)  sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

 

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

          Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 100 000,00 zł .

          Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu    
 o informacje zawarte w oświadczeniu.

 

      3)  zdolności technicznej lub zawodowej,

 

 

    Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:

 

   a)  Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
                     trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
                     krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i    
                     podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
                     dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Przy wykazie usług Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum 2 usługi związane przewozem osób/uczniów.

 

    Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na      

                 podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dokumentów potwierdzających,    
                 że usługi zostały wykonane należycie,

 

   b)  wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w
                     celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania 
                     tymi zasobami.

         Za spełnienie warunku Zamawiający będzie rozumiał dysponowanie sprzętem niezbędnym
                    do realizacji zamówienia, w tym co najmniej :

       - 4 (czterema) autobusami do przewozu osób

 

    d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
                     szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
                     robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
                     uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
                     publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o     
                     podstawie do dysponowania tymi osobami.

 

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

jako załącznik do w/w wykazu

 

Potencjał osobowy:

Co najmniej 4 (czterech) kierowców z prawem jazdy kat. D.

 

W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują zamówienie.

   

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać

,że łącznie spełniają w/w warunki.

 

Ocena spełniania warunków przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia /nie spełnia.

 

Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., nr 63, poz. 65).

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
    podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.

 

4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
    wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

 

VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w     
        postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

 

Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

 

Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:

 

1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
                zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
                terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
                porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z
                ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
                zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
                wykonania decyzji właściwego organu,

 

2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
                  Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
                  potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
                  lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
                  ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
                  organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
                  szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
                  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

 

3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
                jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
                podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

 

           4) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
                 kapitałowej

 

           5)  Wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich
                     trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
                   krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i    
                   podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
                   dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

                   Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal
                   wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych wydane nie wcześniej niż na 3
                   miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z
                   uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
                   poświadczenia.(załącznik nr 7).

 

6)  Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług                           
                   lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia. (załącznik nr 12)

 

7) oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
                  wymagane uprawnienia,(załącznik nr 6)

 

8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy

       są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za
                   świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
                   informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
                    niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

                   (załącznik nr 9)

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000 zł, słownie: siedem tysięcy złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

Cena brutto

60

Termin płatności faktury

20

Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii

20

#82

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2020-08-04 do godz. 10.00

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19

06-461 REGIMIN

Pokój nr. 8 (Sekretariat)

 

Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie


Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2020-08-04, o godz. 10.30

w siedzibie zamawiającego

URZĄD GMINY REGIMIN

UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19

06-461 REGIMIN

Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)

   

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Nie dotyczy.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

 

XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:

 

Nie dotyczy

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 566899 – N – 2020    Data zamieszczenia: 27.07.2020 r.

 

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 27.07.2020
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Zwierzchowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 lipca 2020 15:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 1130
27 lipca 2020 15:32 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [siwz_sprawa_05_2020.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 lipca 2020 15:32 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [formularz_+_zalaczniki_05_2020.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 lipca 2020 15:30 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie załącznika [siwz_sprawa_05_2020.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)