REGIMIN, 2021-05-28
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. numer sprawy: IDB.271.03.2021. Nazwa zadania: PRZEBUDOWA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W REGIMINIE
1. Działając na podstawie Art. 255 ustawy z dnia 11 września 2021 roku - Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) zamawiający informuje o unieważnieniu
przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Wybrany wykonawca Firma: „ADACH” ADAM ZALEWSKI
UL. MAKOWSKA 66
06-300 PRZASNYSZ
odstąpiła od podpisania umowy na w/w zadanie inwestycyjne.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 7 wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie
zostały odrzucone żadne oferty.
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu
oferty / ofert:
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie