Regimin 02.06.2021
Znak sprawy 02/21
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,
NIP: 566 18 75 784
Zaprasza do złożenia oferty na: Malowanie i montaż rynien dachowych na świetlicy w Radomce
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Modernizacja dachu wraz z montażem rynien na świetlicy wiejskiej w m. Radomka
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- zdjęcie starych rynien
- obcięcie okapu do kąta prostego i przybicie deski czołowej
- wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich
- montaż rynien i deski czołowej
- malowanie dachu (oczyszczenie, odtłuszczenie i dwukrotne malowanie)
Przed złożeniem oferty Wykonawca musi odbyć wizję lokalną w terenie, aby zdjąć pomiary dachu i uwzględnić roboty, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania zadania inwestycyjnego.
Zamawiający informuje, że przed złożeniem oferty Wykonawca musi dokonać wizji lokalnej terenu budowy w celu oszacowania na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót
będących przedmiotem zamówienia. Zasadne jest, więc zapoznanie się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem postępowania, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania
umowy. Dokonanie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy.
Wykonawca u Zamawiającego podpisze listę świadczącą o przeprowadzeniu wizji terenu budowy
W załączeniu:
----------------------------------------------------
2. Termin realizacji zamówienia: do uzgodnienia z Wykonawcą
3. Okres gwarancji: minimum 24 miesiące
4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)
a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 14.06.2021 do godz. 1200 pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) w formie kosztorysu ofertowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).
6. Termin otwarcia ofert: 14.06.2021 do godz. 1230
7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena
8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.
9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
musi być kompletna i jednoznaczna.
10. Warunki płatności: przelew 14 dni
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru
oferty najkorzystniejszej.
12. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Pan Wojciech Wiśniewski Tel.: (23) 681-17-56 wew. 26
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może
powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy,
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części
zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień
i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000
netto. Przy udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy
Pzp, w tym dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga).
Reasumując w w/w sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa
zamówień publicznych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie