Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZY ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ:" MODERNIZACJA DACHU WRAZ Z MONTAŻEM RYNIEN NA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W M. RADOMKA"

 

Regimin 02.06.2021

Znak sprawy 02/21

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN, 
                                                  UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                  NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na: Malowanie i montaż rynien dachowych na świetlicy w Radomce

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Modernizacja dachu wraz z montażem rynien na świetlicy wiejskiej w m. Radomka

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- zdjęcie starych rynien

- obcięcie okapu do kąta prostego i przybicie deski czołowej

- wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich

- montaż rynien i deski czołowej

- malowanie dachu (oczyszczenie, odtłuszczenie i dwukrotne malowanie)

Przed złożeniem oferty Wykonawca musi odbyć wizję lokalną w terenie, aby zdjąć pomiary dachu i uwzględnić roboty, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania zadania inwestycyjnego.

Zamawiający informuje, że przed złożeniem oferty Wykonawca musi dokonać wizji lokalnej terenu budowy w celu oszacowania na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót
będących przedmiotem zamówienia. Zasadne jest, więc zapoznanie się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem postępowania, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania
umowy. Dokonanie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy.

Wykonawca u Zamawiającego podpisze listę świadczącą o przeprowadzeniu wizji terenu budowy

W załączeniu:

----------------------------------------------------

2. Termin realizacji zamówienia: do uzgodnienia z Wykonawcą

3. Okres gwarancji: minimum 24 miesiące  

4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 14.06.2021 do godz. 1200 pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) w formie kosztorysu ofertowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).

6. Termin otwarcia ofert: 14.06.2021 do godz. 1230           

7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena

8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna.

10. Warunki płatności: przelew 14 dni

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

12. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Pan Wojciech Wiśniewski Tel.: (23) 681-17-56 wew. 26

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
    wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może 
    powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, 
     Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części 
     zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień
    i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000
    netto. Przy udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy
    Pzp, w tym dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga).
    Reasumując w w/w sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa
    zamówień publicznych.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.06.2021
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 czerwca 2021 13:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 639
02 czerwca 2021 13:17 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_do_regulaminu__formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 czerwca 2021 13:16 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)