REGIMIN, 2021-06-16
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IDB.271.03.2021. Nazwa zadania: PRZEBUDOWA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W REGIMINIE
1. Działając na podstawie Art. 255 ustawy z dnia 11 września 2021 roku - Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) zamawiający informuje o unieważnieniu
przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
W opisie technicznym projektu budowlanego podana jest grubość blachy w przedziale od 0,5 mm do 1.25mm. Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytanie podał grubość 1.25 mm. Po pytaniu jednego z Wykonawców dotyczącego ciężaru takiego dachu okazało się, że projektant musiałby dokonać dodatkowych obliczeń dla maksymalnej grubości blachy czy konstrukcja budynku wytrzyma taki ciężar dachu. W obecnej sytuacji czas na uzyskanie odpowiedzi uniemożliwia przeprowadzenie procedury w określonym terminie. Zamawiający bez tych obliczeń nie może zadecydować o grubości blachy ze względów bezpieczeństwa obiektu. Zamawiający wziął pod uwagę jeszcze jeden fakt, który dotyczy wzrostu cen za materiały budowlane. Cena blachy w ostatnich dniach wzrosła dwukrotnie, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć. Przy takim wzroście ceny za w/w materiał oferty Wykonawców byłyby na tyle wysokie, że Zamawiający obawia się, iż środki przeznaczone na realizację powyższego zadania inwestycyjnego przekroczą kwotę zabezpieczoną w budżecie.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 5 wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie
zostały odrzucone żadne oferty.
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu
oferty / ofert:
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie