Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA TWORZENIE ŚCIEŻKI EDUKACYJNO-EKOLOGICZNEJ W M. KOZICZYN, GMINA REGIMIN

 

 

Regimin 10.08.2021

Znak sprawy 08/21

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na: Tworzenie ścieżki edukacyjno-ekologicznej w m. Koziczyn,
                                                   gmina Regimin

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

TWORZENIE ŚCIEŻKI EDUKACYJNO-EKOLOGICZNEJ W M. KOZICZYN, GMINA REGIMIN

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu 2021-EE-1 pn. „Zadania z zakresu edukacji ekologicznej”.

  1. Przedmiotem zamówienie jest budowa instalacji edukacyjnej.

  2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:

    1. Dostawy i montażu pomocy edukacyjnych – 14 szt.

  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

    1. Załącznik nr 1 – Opis urządzeń edukacyjnych i wymagania techniczne

       

      Zgodnie z regulaminem WFOŚiGW w/w programu Beneficjent zobowiązany jest do:

      Pkt 6.4. Warunki dofinansowania

      Ppkt.:

      9)  Okres trwałości zadania wynosi 5 lat od daty zakończenia zadania wskazanej w umowie
            z Funduszem (dotyczy utworzonej lub zmodernizowanej infrastruktury).

      10) Jeśli przed upływem okresu trwałości zadania, jego elementy, które zostały dofinansowane
             przy udziale środków Funduszu ulegną zniszczeniu lub uszkodzeniu, beneficjent jest
             zobowiązany poinformować o tym fakcie Fundusz oraz naprawić uszkodzone elementy zadania
             lub odkupić je we własnym zakresie w terminie do 8 tygodni od daty stwierdzenia zniszczenia
             lub uszkodzenia, pod rygorem obowiązku zwrotu środków całej kwoty udzielonej dotacji -
             w przypadku braku powiadomienia o zaistniałej szkodzie, nieusunięcia szkody lub usunięcia
             szkody w niepełnym zakresie. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Funduszu, termin na
             naprawienie uszkodzonych elementów zadania lub ich odkupienie może zostać wydłużony.

      W związku z powyższym gwarancja nie może być krótsza niż 60 mies. od chwili odbioru końcowego robót związanych z budową ścieżki.

      Materiały użyte do urządzeń edukacyjnych w szczególności w elementach obrotowych muszą być trwałe tj. tworzywo ślizgowe HDPE i litej blachy aluminiowej o obłych krawędziach. Dopuszcza się inne materiały z blachy, które są odporne na korozję np. stal nierdzewna, austenityczna kwasoodporna.

      Zamawiającemu zależy na wysokiej, jakości użytych materiałów, dlatego proszę Wykonawców o zapoznanie się z opisem urządzeń edukacji ekologicznej a w szczególności z generalnymi wymaganiami technicznymi tych urządzeń.   

      W załączeniu:

      Załącznik nr 1 – Opis urządzeń edukacyjnych i wymagania techniczne

      2. Termin realizacji zamówienia:  15.09.2021

      3. Okres gwarancji:……60 - MIES…………………..…   

      4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                            UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                            06-461 REGIMIN
                                                            Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

      a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…16.08.2021… do godz. …1200……

      pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie kosztorysu ofertowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

      b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
      TWORZENIE ŚCIEŻKI EDUKACYJNO-EKOLOGICZNEJ W M. KOZICZYN, GMINA REGIMIN …………………………………………………………………………………………………………

      (nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).

      6. Termin otwarcia ofert:……16.08.2021……do godz. …………1230……………………           

      7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…

      8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
           wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
           którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
           dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

       

      9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
           musi być kompletna i jednoznaczna.

       

      10. Warunki płatności: ……przelew 14 dni……..

      11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
             oferty najkorzystniejszej.

      12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

      13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi    
            Wykonawcami.

      14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
            Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………

       

      INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

      1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
          wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
          wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

      2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
           zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
           wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

      3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
          konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
          udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
          dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
          sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

       

       

      ……………………………………..
      (podpis osoby upoważnionej)

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.08.2021
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 sierpnia 2021 14:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 640
10 sierpnia 2021 14:28 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalaczniki_07_2021.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 sierpnia 2021 14:27 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zal_nr_5__kosztorys_ofertowy.xlsx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 sierpnia 2021 14:27 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_1.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)