Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA MODERNIZACJĘ PRZEPUSTÓW DROGOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN

Załącznik Nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
 których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Regimin 21.09.2021r.

Znak sprawy 09/21

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na: MODERNIZACJĘ PRZEPUSTÓW DROGOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Modernizacja przepustów drogowych na terenie gminy Regimin

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

W zakresprzedmiotuzamówieniawchodzi:

Zad. 1) Remont 2 przepustów drogowych w m. Lekówiec i m. Kalisz

Zakres remontu jednego przepustu obejmuje wymianę rury o średnicy 40 cm i długości 6 m oraz montaż 2 ścianek czołowych. Podczas wymiany przepustu konieczne będzie odtworzenie nawierzchni bitumicznej jezdni wraz z warstwami konstrukcyjnymi podbudowy. W miejscu lokalizacji przepustu szerokość jezdni wynosi 4,0 mb. Po naprawie przepustów należy wykonać obustronne czyszczenie rowu na odległość do 10 m w każda stronę wraz z wywozem urobku we wskazane miejsce.

Zad. 2) Odtworzenie nawierzchni bitumicznej jezdni nad 2 przepustami drogowymi                                w m. Lekówiec oraz w m. Kątki

Zakres robót obejmuje odtworzenie nawierzchni bitumicznej jezdni tj. warstwy wyrównawczej                      i ścieralnej wraz z uzupełnieniem podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego. Odtworzenie poboczy. W miejscu lokalizacji przepustu szerokość jezdni wynosi 4,0 mb.

Zad. 3) Wykonanie przepustu pod drogą gminną transportu rolnego w m. Kozdroje o średnicy 40 cm i długości 10 m oraz montaż 2 ścianek czołowych. Zakres robót obejmuje odtworzenie nawierzchni z kruszywa naturalnego oraz odtworzenie rowów na odległość do 10 m. Ponadto                          w ramach zadania planuje się wykonanie rowu krytego (dojście do figurki) z rury o średnicy 40 cm i długości 3 m.

Zad. 4) Wykonanie przepustu pod drogą gminną transportu rolnego w m. Lekowo o średnicy 40 cm i długości 6 m oraz montaż 2 ścianek czołowych. Zakres robót obejmuje odtworzenie nawierzchni z kruszywa naturalnego.

 

 

Zad. 5) Przedłużenie przepustu drogowego w m. Przybyszewo

Zakres robót obejmuje wykonanie przedłużenia przepustu pod drogą o 2 m i średnicy 60 cm wraz z umocnieniem skarpy pobocza płytą betonową ażurową. Po zakończeniu robót pobocza należy wygrodzić obustronnie barierami ochronnymi na długości po 4 m.

Zad. 6) Dostawa rury drogowej - o średnicy 40 cm i długości 6 m, dwuściennej karbowanej,                         o wytrzymałości SN8 (przeznaczenie przejezdna). Wykonanej zgodnie z normą PN-EN 13476-3                – 1 szt. do m. Przybyszewo

Zad. 7) Uzupełnienie wypłukanych poboczy przy przepustach w m. Klice, Targonie. Zakres robót obejmuje uzupełnienie nierówności mieszanką optymalną kruszywa 0-31,5 mm oraz pospółki wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem w ilości 15 Ton.

2. Termin realizacji zamówienia: 29 października 2021r.

3. Okres gwarancji: 24 miesiące      

4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 27.09.2021r. do godz. 9.00

pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie kosztorysu ofertowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
,, Modernizacja przepustów drogowych na terenie gminy Regimin”

(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).

6. Termin otwarcia ofert: 27.09.2021r. do godz. 15.00      

7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty: - najniższa cena

8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

 

9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna.

 

10.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od  dnia 01.10.2021r. do  dnia 29.10.2021r.

11. Warunki płatności: przelewem – termin płatności 14 dni.

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

 

13. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Jan Gajewski - Tel.: (23) 681-17-56
     wew. 24

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
    wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
    wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
     zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
     wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
    konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
    udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
    dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
    sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.09.2021
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: JAN GAJEWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 września 2021 14:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 723
22 września 2021 14:49 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_do_regulaminu__formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 września 2021 14:49 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [wzor_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 września 2021 14:48 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)