Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA BUDOWĘ GARAŻU NA SPRZĘTY GZK

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na: BUDYNEK MAGAZYNOWO - GOSPODARCZY

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

BUDOWA GARAŻU NA SPRZĘTY GZK

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Do wykonania jest sam obiekt.

Fundament oraz instalacja elektryczna zostanie wykonana przez inną firmę.

 

Budynek parterowy, bez podpiwniczenia z dachem jednospadowym. Obiekt został zaprojektowany jako wolnostojący, wpisujący się w istniejące zagospodarowanie. Budynek nie będzie wyposażony w instalacje.

 

Dane ogólne:

Powierzchnia zabudowy - 85,33 m2

Powierzchnia użytkowa - 84,00 m2

Powierzchnia rzeczywista: - 84,00 m2

Długość i szerokość - 12,07 m × 7,07m

Wysokość zabudowy - 4,41 m

Kubatura brutto - 352,80 m3

 

W załączeniu:

- projekt budowlany wraz z opisem

2. Termin realizacji zamówienia: do 20.12.2021

3. Okres gwarancji:……36 - MIES…………………..…   

4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…18.11.2021… do godz. …1200……pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl)  wypełniając formularz ofertowy (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
BUDOWA GARAŻU NA SPRZĘTY GZK …………………………………………………………………………………………………………

(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).

6. Termin otwarcia ofert:……18.11.2021……do godz. …………1230……………………           

7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…

8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

 

9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna.

 

10. Warunki płatności: ……przelew 14 dni……..

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi    
      Wykonawcami.

14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
      Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
    wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
    wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
     zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
     wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
    konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
    udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
    dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
    sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.11.2021
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 listopada 2021 15:36
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 591
10 listopada 2021 15:38 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [pbpzt01.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 listopada 2021 15:38 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [pbe01_rzut_przyziemia.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 listopada 2021 15:38 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [pba07_wykaz_stolarki.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)