Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO

Znak sprawy 01/22

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na: Zakup agregatu prądotwórczego z dostawą oraz z wbudowaną tablicą elektryczną rozdzielczą do montażu na przyczepce 1 kpl.

Agregat będzie zamontowany na przyczepce i będzie pełnił funkcje mobilną

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO Z OSPRZĘTEM

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY

Moc znamionowa PRP [kVA] / [kW]  - 99,0 / 79,0

Prąd znamionowy PRP [A] - 143,0

Częstotliwość [Hz] - 50

Napięcie [V] - 400

Rodzaj paliwa - Diesel

Pojemność zbiornika paliwa [l] – 290

Sygnalizator dźwiękowy awarii

Silnik

Moc silnika netto [kW] - 87,0

Obroty [obr/min] – 1500

Pojemność silnika [l ] - 4,5

Liczba cylindrów – 4

Układ paliwowy - wtrysk bezpośredni

sterownik

Intuicyjny interfejs graficzny
Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem
Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora
Dziennik zdarzeń: do 400 pozycji
Pomiar wartości prądu w 3 fazach
Pomiar wartości napięcia sieci i generatora
Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej
Licznik energii czynnej i biernej generatora
Licznik czasu pracy, wielofunkcyjne, konfigurowalne liczniki
Pomiar napięcia akumulatora
Pełne zabezpieczenie silnika i prądnicy
Komunikacja:

- Magistrala CAN i port USB

- Podłączenie do internetu poprzez moduł GSM (Karta komunikacji GPRS)

- Wsparcie protokołu ModBus TCP/IP lub RTU

Aplikacja do monitoringu agregatu

Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail (Karta komunikacji GPRS)

 

Wymagania, jakie musi spełniać ofertowany agregat:

1) Agregat fabrycznie nowy, rok produkcji 2021 - 2022 r.

2) Instrukcja obsługi w języku polskim.

3) Instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw w języku polskim,

4) katalog części zamiennych na płycie CD

5) karta gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji oraz wykaz
  obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych.

6) pierwsze uruchomienie agregatu wraz ze szkoleniem z jego obsługi w miejscu dostawy.

 

UWAGA: zamawiający dopuszcza złożenie oferty z parametrami technicznymi oraz
              wyposażeniem wyższym (lepszym) niż wyżej opisane.

Wszystkie elementy wyposażenia, osprzętu dodatkowych urządzeń muszą być kompatybilne z wyposażeniem agregatu, jeżeli to wymaga jakiegoś elementu mocującego to Wykonawca taki element powinien zamontować lub dostarczyć wraz z agregatem, a wartość tego elementu mocującego powinien ująć w cenie agregatu w swojej ofercie.

Brak kompatybilności miedzy agregatem a wyposażeniem, osprzętem dodatkowymi urządzeniami będzie traktowane, jako niespełnienie warunków zamówienia.

2. Termin realizacji zamówienia:  

3. Okres gwarancji: nie mniej niż 12 mies. z limitem 1000 motogodzin jeżeli limit motogodzin
    nie zostanie przekroczony w ciągu 12 mies. to agregat nadal jest objęty gwarancją aż do
    przekroczenia limitu motogodzin.

4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…14.03.2022… do godz. …1200……

pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie kosztorysu ofertowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO Z OSPRZĘTEM

(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).

6. Termin otwarcia ofert:……14.03.2022……do godz. …………1230……………………           

7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…

8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

 

9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna.

 

10. Warunki płatności: ……przelew 7 dni……..

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi    
      Wykonawcami.

14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
      Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
    wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
    wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
     zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
     wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
    konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
    udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
    dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
    sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.03.2022
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 marca 2022 11:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 1208
07 marca 2022 11:45 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalaczniki_1_i_2_2022.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 marca 2022 11:44 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie załącznika [zalaczniki_07_2021.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 marca 2022 11:44 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalaczniki_07_2021.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)