Znak sprawy 01/22
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,
NIP: 566 18 75 784
Zaprasza do złożenia oferty na: Zakup agregatu prądotwórczego z dostawą oraz z wbudowaną tablicą elektryczną rozdzielczą do montażu na przyczepce 1 kpl.
Agregat będzie zamontowany na przyczepce i będzie pełnił funkcje mobilną
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO Z OSPRZĘTEM
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY
Moc znamionowa PRP [kVA] / [kW] - 99,0 / 79,0
Prąd znamionowy PRP [A] - 143,0
Częstotliwość [Hz] - 50
Napięcie [V] - 400
Rodzaj paliwa - Diesel
Pojemność zbiornika paliwa [l] – 290
Sygnalizator dźwiękowy awarii
Silnik
Moc silnika netto [kW] - 87,0
Obroty [obr/min] – 1500
Pojemność silnika [l ] - 4,5
Liczba cylindrów – 4
Układ paliwowy - wtrysk bezpośredni
sterownik
Intuicyjny interfejs graficzny
Zegar czasu rzeczywistego z akumulatorem
Kontrola zasilania sieciowego, automatyczny start generatora
Dziennik zdarzeń: do 400 pozycji
Pomiar wartości prądu w 3 fazach
Pomiar wartości napięcia sieci i generatora
Pomiar mocy czynnej, biernej i pozornej
Licznik energii czynnej i biernej generatora
Licznik czasu pracy, wielofunkcyjne, konfigurowalne liczniki
Pomiar napięcia akumulatora
Pełne zabezpieczenie silnika i prądnicy
Komunikacja:
- Magistrala CAN i port USB
- Podłączenie do internetu poprzez moduł GSM (Karta komunikacji GPRS)
- Wsparcie protokołu ModBus TCP/IP lub RTU
Aplikacja do monitoringu agregatu
Wysyłanie powiadomień o błędach poprzez SMS lub e-mail (Karta komunikacji GPRS)
Wymagania, jakie musi spełniać ofertowany agregat:
1) Agregat fabrycznie nowy, rok produkcji 2021 - 2022 r.
2) Instrukcja obsługi w języku polskim.
3) Instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw w języku polskim,
4) katalog części zamiennych na płycie CD
5) karta gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji oraz wykaz
obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych.
6) pierwsze uruchomienie agregatu wraz ze szkoleniem z jego obsługi w miejscu dostawy.
UWAGA: zamawiający dopuszcza złożenie oferty z parametrami technicznymi oraz
wyposażeniem wyższym (lepszym) niż wyżej opisane.
Wszystkie elementy wyposażenia, osprzętu dodatkowych urządzeń muszą być kompatybilne z wyposażeniem agregatu, jeżeli to wymaga jakiegoś elementu mocującego to Wykonawca taki element powinien zamontować lub dostarczyć wraz z agregatem, a wartość tego elementu mocującego powinien ująć w cenie agregatu w swojej ofercie.
Brak kompatybilności miedzy agregatem a wyposażeniem, osprzętem dodatkowymi urządzeniami będzie traktowane, jako niespełnienie warunków zamówienia.
2. Termin realizacji zamówienia:
3. Okres gwarancji: nie mniej niż 12 mies. z limitem 1000 motogodzin jeżeli limit motogodzin
nie zostanie przekroczony w ciągu 12 mies. to agregat nadal jest objęty gwarancją aż do
przekroczenia limitu motogodzin.
4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)
a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…14.03.2022… do godz. …1200……
pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie kosztorysu ofertowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO Z OSPRZĘTEM
(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).
6. Termin otwarcia ofert:……14.03.2022……do godz. …………1230……………………
7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…
8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.
9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
musi być kompletna i jednoznaczna.
10. Warunki płatności: ……przelew 7 dni……..
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru
oferty najkorzystniejszej.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi
Wykonawcami.
14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie