Załącznik Nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto
Regimin 05.05.2022
Znak sprawy 03/22
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,
NIP: 566 18 75 784
Zaprasza do złożenia oferty na: Tworzenie ścieżki edukacyjno-ekologicznej w m. Regimin
gmina Regimin
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
TWORZENIE ŚCIEŻKI EDUKACYJNO-EKOLOGICZNEJ W M. REGIMIN, GMINA REGIMIN
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu 2022-EE-1 pn. „Zadania z zakresu edukacji ekologicznej”.
Przedmiotem zamówienie jest budowa instalacji edukacyjnej.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
Dostawy i montażu pomocy edukacyjnych – 17 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 1 – Opis urządzeń edukacyjnych i wymagania techniczne
Zamawiający wymaga, by ze względu na edukacyjny charakter ścieżki, Wykonawca zapewnił nadzór merytoryczny nad realizacją zamówienia poprzez autoryzację wszystkich tekstów oraz grafik przez osobę z wyższym wykształceniem, posiadającą tytuł doktora nauk (biologicznych, przyrodniczych, leśnych), celem zachowania poprawności i rzetelności prezentowanych treści ekologicznych.
W związku z powyższym w ramach oferty należy złożyć świadectwa kwalifikacji potwierdzające wykształcenie osoby merytorycznie nadzorującej zadanie (np. dyplom) wraz z jej oświadczeniem potwierdzającym gotowość do wykonania nadzoru merytorycznego na potrzeby niniejszego postępowania.
Zgodnie z regulaminem WFOŚiGW w/w programu Beneficjent zobowiązany jest do:
Pkt 6.4. Warunki dofinansowania
Ppkt.:
9) Okres trwałości zadania wynosi 5 lat od daty zakończenia zadania wskazanej w umowie
z Funduszem (dotyczy utworzonej lub zmodernizowanej infrastruktury).
10) Jeśli przed upływem okresu trwałości zadania, jego elementy, które zostały dofinansowane
przy udziale środków Funduszu ulegną zniszczeniu lub uszkodzeniu, beneficjent jest
zobowiązany poinformować o tym fakcie Fundusz oraz naprawić uszkodzone elementy zadania
lub odkupić je we własnym zakresie w terminie do 8 tygodni od daty stwierdzenia zniszczenia
lub uszkodzenia, pod rygorem obowiązku zwrotu środków całej kwoty udzielonej dotacji -
w przypadku braku powiadomienia o zaistniałej szkodzie, nieusunięcia szkody lub usunięcia
szkody w niepełnym zakresie. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Funduszu, termin na
naprawienie uszkodzonych elementów zadania lub ich odkupienie może zostać wydłużony.
W związku z powyższym gwarancja nie może być krótsza niż 60 mies. od chwili odbioru końcowego robót związanych z budową ścieżki.
Materiały użyte do urządzeń edukacyjnych w szczególności w elementach obrotowych muszą być trwałe tj. tworzywo ślizgowe HDPE i litej blachy aluminiowej o obłych krawędziach. Dopuszcza się inne materiały z blachy, które są odporne na korozję np. stal nierdzewna, austenityczna kwasoodporna.
Zamawiającemu zależy na wysokiej, jakości użytych materiałów, dlatego proszę Wykonawców o zapoznanie się z opisem urządzeń edukacji ekologicznej a w szczególności z generalnymi wymaganiami technicznymi tych urządzeń.
W załączeniu:
Załącznik nr 6 – Opis urządzeń edukacyjnych i wymagania techniczne
2. Termin realizacji zamówienia: 12.08.2022
3. Okres gwarancji:……60 - MIES…………………..…
4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)
a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…12.05.2022… do godz. …1200……
pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie kosztorysu ofertowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
TWORZENIE ŚCIEŻKI EDUKACYJNO-EKOLOGICZNEJ W M. REGIMIN, GMINA REGIMIN …………………………………………………………………………………………………………
(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).
6. Termin otwarcia ofert:……12.05.2022……do godz. …………1230……………………
7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…
8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.
9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
musi być kompletna i jednoznaczna.
10. Warunki płatności: ……przelew 21 dni……..
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru
oferty najkorzystniejszej.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi
Wykonawcami.
14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie