Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA NA DOSTAWĘ SPRZĘTÓW, URZĄDZEŃ I LICENCJI WRAZ Z ICH INSTALACJĄ I WDROŻENIEM

 

Znak sprawy 05/2022

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                   UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                   NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na dostawę sprzętów, urządzeń i licencji wraz z ich instalacją i wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2022 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze 5110/3/2022

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętów, urządzeń i licencji wraz z ich instalacją i wdrożeniem dla Urzędu Gminy w Regiminie.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

30233000-1: Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30234000-8: Nośniki do przechowywania

30214000-2: Stacje robocze

30232000-4: Sprzęt peryferyjny

32420000-3: Urządzenia sieciowe

51610000-1: Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania danych

72265000-0: Usługi konfiguracji oprogramowania

48000000-8: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Zamówienie jest podzielone na 2 części:

Jako część I (zadanie 1) i część II (zadanie 2)

Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.

Do każdego zamówienia (zadanie 1 i zadanie 2) będzie podpisana oddzielna umowa.

 

(CZĘŚĆ I) ZADANIE 1: DOSTAWA KOMPUTERÓW I LICENCJI NA          

                                          OPROGRAMOWANIE BIUROWE

 

(CZĘŚĆ II) ZADANIE 2: DOSTAWA, INSTALACJA I WDROŻENIE ROZWIĄZAŃ   
                                            SIECIOWYCH

 

Zamawiający nie ogranicza maksymalnej liczby części, w których zamówienie może zostać
udzielone jednemu Wykonawcy. W związku z powyższym oferty można składać w
odniesieniu do wszystkich części.

 

Miejscem realizacji zamówienia jest Urząd Gminy w Regiminie, ul. Adama Rzewuskiego 19, Regimin 06-461. Wszystkie przedmioty zamówienia winny zostać dostarczone, zainstalowane i wdrożone na miejscu realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

Przedmiot zamówienia związany jest z realizacja inwestycji gminnej pn. „Modernizacja i rozbudowa istniejącej sieci LAN oraz zabezpieczeń logicznych”.

 

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Dokładny wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia, wraz z wymaganiami odnośnie ich minimalnych parametrów, oraz usług związanych z instalacją i wdrożeniem, znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.

4. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą.

5. Okres gwarancji: 24 miesięcy.

6. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia 21.06.2022 do godz. 12:00 pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie wypełnionego formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. W tytule wiadomości wpisać: ” Oferta na dostawę sprzętów, urządzeń i licencji wraz z ich instalacją i wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. CZĘŚĆ I, II – w zależności, na które zadanie składa wykonawca ofertę. Jeżeli na dwa zadania to wpisuje jak powyżej.

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem:

Oferta na dostawę sprzętów, urządzeń i licencji wraz z ich instalacją i wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”. CZĘŚĆ I, II – w zależności, na które zadanie składa wykonawca ofertę. Jeżeli na dwa zadania to wpisuje jak powyżej.

(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).

7. Termin otwarcia ofert 21.06.2022 do godz. 12:15          

8. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:

Cena - 100 %.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę brutto na daną część Zamówienia.

9. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

 

10. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta  musi być kompletna i jednoznaczna.

 

11.Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 60 dni od dnia podpisania Umowy

12. Warunki płatności:

Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 14 dni od daty dostarczenie faktury do Zamawiającego. Wykonawca nabędzie prawo do wystawienia faktury, o której mowa powyżej, jedynie na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru zrealizowanej części Zamówienia.

13. Warunki uczestnictwa w postępowaniu:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki odpowiadające przedmiotowi zamówienia:

a)  posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

b) są w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonania zamówienia,

c)  dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi lub zawodowymi.

Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w ramach przygotowanej oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Z postępowania wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia, że powiązanie (w rozumieniu opisanym powyżej) nie występują Oferent składa oświadczenie zawarte w Załączniku nr 1.

 

14. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej oraz bez podania przyczyn.

 

15. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Krzysztof Zwierzchowski Tel.: (23) 681-17-56 wew. 24

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

 

 

……………………………………..
(podpis osoby upoważnionej)

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.06.2022
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 czerwca 2022 12:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 588
10 czerwca 2022 12:40 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [cyfrowa_polska_2.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 czerwca 2022 12:40 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie zdjęcia [cyfrowa_polska.jpg] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 czerwca 2022 12:37 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [cyfrowa_polska.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)