Przetargi

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: IDB.271.8.2022. NAZWA ZADANIA: Nazwa zadania: ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

 

DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: IDB.271.8.2022. NAZWA ZADANIA: Nazwa zadania: ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

 

ZADANIE 1: ZAKUP I DOSTAWA LAMP SOLARNYCH

 

ZADANIE 2: ZAKUP WRAZ DOSTAWĄ I MONTAŻEM LAMP SOLARNYCH ORAZ          
                     SOLARNO-HYBRYDOWYCH

 

1. Działając na podstawie Art. 255 ustawy z dnia 11 września 2021 roku - Prawo zamówień
     publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego
     postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

W przetargu złożono trzy oferty z czego dwie zostały odrzucone. Jedna za brak podpisanej oferty podpisem elektronicznym, druga za brak podpisu oraz brak zaszyfrowania oferty. Została tylko oferta, której cena przewyższa kwotę, jako zamawiający zabezpieczył w budżecie.  

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 255 pkt. 3 cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie
    zostały odrzucone żadne oferty.

 

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu 
    oferty / ofert:

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.

Wiadomości powiązane

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.08.2022
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 sierpnia 2022 11:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 463
05 sierpnia 2022 11:44 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)