ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: IDB.271.8.2022. NAZWA ZADANIA: Nazwa zadania: ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZADANIE 1: ZAKUP I DOSTAWA LAMP SOLARNYCH
ZADANIE 2: ZAKUP WRAZ DOSTAWĄ I MONTAŻEM LAMP SOLARNYCH ORAZ
SOLARNO-HYBRYDOWYCH
1. Działając na podstawie Art. 255 ustawy z dnia 11 września 2021 roku - Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego
postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
W przetargu złożono trzy oferty z czego dwie zostały odrzucone. Jedna za brak podpisanej oferty podpisem elektronicznym, druga za brak podpisu oraz brak zaszyfrowania oferty. Została tylko oferta, której cena przewyższa kwotę, jako zamawiający zabezpieczył w budżecie.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 3 cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie
zostały odrzucone żadne oferty.
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu
oferty / ofert:
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie