Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: IDB.271.8.2022. NAZWA ZADANIA: ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

REGIMIN, 2022-08-16

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawa

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IDB.271.8.2022. Nazwa zadania: ZAKUP I MONTAŻ LAMP SOLARNYCH ORAZ HYBRYDOWYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

 

ZADANIE 1: ZAKUP I DOSTAWA LAMP SOLARNYCH

 

ZADANIE 2: ZAKUP WRAZ DOSTAWĄ I MONTAŻEM LAMP SOLARNYCH ORAZ          
                     SOLARNO-HYBRYDOWYCH

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego:         GMINA REGIMIN

Adres zamawiającego:           UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19

Kod Miejscowość:                   06-461 REGIMIN

Telefon:                                  (023) 681-17-56

Faks:                                      (023) 681-17-56 wew. 37

Adres strony internetowej:      www.bip.regimin.pl, www.regimin.pl

Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl

Adres skrzynki ePUAP:          /1402082/skrytka

Godziny urzędowania:            8.00-16.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych na podstawie art. 266, art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja warunków
      zamówienia przedstawiająca warunki zamówienia, zakres, wielkość i inne niezbędne
      informacje dla wykonawców chcących złożyć ofertę w w/w postępowaniu.

 

Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 4 do SWZ – parametry techniczne lamp solarnych, zamieszczonego na naszej stronie  (https://bip.regimin.pl/)

 

Uwaga !!!

Wykonawca składając ofertę musi załączyć karty techniczne lamp solarnych.

 

Uwaga !!!

Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie atesty i certyfikaty na zaoferowane lampy solarne.

Identyfikator postępowania na miniPortalu: 41bfece7-230a-4e70-a899-aa8c5baebc71

X. Termin składania ofert:

 

1. Oferty należy składać do dnia: 2022-08-24 do godz. 8.00

   

2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

 

3. Oferty zostaną otwarte dnia: 2022-08-24, o godz. 13:00

 

  1. Otwarcie ofert następuje poprzez miniPortal. Do odszyfrowania ofert nie jest potrzebna ani aplikacja do odszyfrowania ofert, ani plik z kluczem prywatnym. Cały proces odszyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.

     

  2. Przepisy dotyczące otwarcia ofert art. 221 i 222 ustawy Pzp.

     

    Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert oraz powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

       

    XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

    Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 2022/BZP 00306666/01 Data zamieszczenia: 16.08.2022 r.

     

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.08.2022
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 sierpnia 2022 14:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 609
16 sierpnia 2022 14:45 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [08da7f7e742a6207365096000d79ad751.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 sierpnia 2022 14:44 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_parametry_techniczne_lamp_8_2022.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 sierpnia 2022 14:44 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [swz_sprawa_8_2022.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)