REGIMIN, 2022-09-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IDB.271.11.2022. Nazwa zadania: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 120808W RELACJI GRZYBOWO-REGIMIN
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: GMINA REGIMIN
Adres zamawiającego: UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
Kod Miejscowość: 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
Adres strony internetowej: www.bip.regimin.pl, www.regimin.pl
Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl
Adres skrzynki ePUAP: /1402082/skrytka
Godziny urzędowania: 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych na podstawie art. 266, art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja warunków
zamówienia przedstawiająca warunki zamówienia, zakres, wielkość i inne niezbędne
informacje dla wykonawców chcących złożyć ofertę w w/w postępowaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawiera SWZ oraz wzór umowy (załącznik nr 3) – dot. pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego.
Zakres i wielkość inwestycji drogowej przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej zamieszczonej na naszej stronie (https://bip.regimin.pl/) w ogłoszeniu na realizację zadania inwestycyjnego.
Identyfikator postępowania na miniPortalu: c5b66816-c1d1-473f-9831-e728bf2b18f5
X. Termin składania ofert:
1. Oferty należy składać do dnia: 2022-10-04 do godz. 8.00
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
3. Oferty zostaną otwarte dnia: 2022-10-04, o godz. 13:00
Otwarcie ofert następuje poprzez miniPortal. Do odszyfrowania ofert nie jest potrzebna ani aplikacja do odszyfrowania ofert, ani plik z kluczem prywatnym. Cały proces odszyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.
Przepisy dotyczące otwarcia ofert art. 221 i 222 ustawy Pzp.
Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert oraz powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 2022/BZP 00363687/01. Data zamieszczenia: 26.09.2022 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie