Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA TWORZENIE ŚCIEŻKI EDUKACYJNO-EKOLOGICZNEJ W M. GRZYBOWO, GMINA REGIMIN

Załącznik Nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
 których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Regimin 29.05.2023

Znak sprawy 01/23

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie, dostawę i montaż ścieżki edukacyjnej w ramach  
                                                    zadania pn.:
Tworzenie ścieżki edukacyjno-ekologicznej w m.
                                                    Grzybowo gmina Regimin

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

TWORZENIE ŚCIEŻKI EDUKACYJNO-EKOLOGICZNEJ W M. GRZYBOWO, GMINA REGIMIN

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu 2023-EE-1 pn. „Zadania z zakresu edukacji ekologicznej”.

1.     Przedmiotem zamówienie jest budowa instalacji edukacyjnej.

2.     W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:

a.      Dostawy i montażu pomocy edukacyjnych – 9 szt.

3.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

a.      Załącznik nr 7 – Opis urządzeń edukacyjnych i wymagania techniczne

 

Zamawiający wymaga, by ze względu na edukacyjny charakter ścieżki, Wykonawca zapewnił nadzór merytoryczny nad realizacją zamówienia poprzez autoryzację wszystkich tekstów oraz grafik przez osobę z wyższym wykształceniem, posiadającą tytuł doktora nauk (stosownie do wymaganej dziedziny nauki np.: biologicznych, przyrodniczych, leśnych), celem zachowania poprawności i rzetelności prezentowanych treści ekologicznych.

W związku z powyższym w ramach oferty należy złożyć świadectwa kwalifikacji potwierdzające wykształcenie osoby merytorycznie nadzorującej zadanie (np. dyplom) oraz wykaz publikacji naukowych będące załącznikiem do Wykazu osób.

 

Zamawiający może zażądać przedstawienia oświadczenia osoby merytorycznie nadzorującej zadanie, potwierdzającego gotowość do wykonania nadzoru merytorycznego na potrzeby niniejszego postępowania.

 

Zgodnie z regulaminem WFOŚiGW w/w programu Beneficjent zobowiązany jest do:

Pkt 6.4. Warunki dofinansowania

Ppkt.:

9)  Okres trwałości zadania wynosi 5 lat od daty zakończenia zadania wskazanej w umowie
      z Funduszem (dotyczy utworzonej lub zmodernizowanej infrastruktury).

10) Jeśli przed upływem okresu trwałości zadania, jego elementy, które zostały dofinansowane
       przy udziale środków Funduszu ulegną zniszczeniu lub uszkodzeniu, beneficjent jest
       zobowiązany poinformować o tym fakcie Fundusz oraz naprawić uszkodzone elementy zadania
       lub odkupić je we własnym zakresie w terminie do 8 tygodni od daty stwierdzenia zniszczenia
       lub uszkodzenia, pod rygorem obowiązku zwrotu środków całej kwoty udzielonej dotacji -
       w przypadku braku powiadomienia o zaistniałej szkodzie, nieusunięcia szkody lub usunięcia
       szkody w niepełnym zakresie. W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Funduszu, termin na
       naprawienie uszkodzonych elementów zadania lub ich odkupienie może zostać wydłużony.

W związku z powyższym gwarancja nie może być krótsza niż 60 mies. od chwili odbioru końcowego robót związanych z budową ścieżki.

Materiały użyte do urządzeń edukacyjnych w szczególności w elementach obrotowych muszą być trwałe tj. tworzywo ślizgowe HDPE i litej blachy aluminiowej o obłych krawędziach. Dopuszcza się inne materiały z blachy, które są odporne na korozję np. stal nierdzewna, austenityczna kwasoodporna.

Konstrukcja ma być wykonana z aluminium. Nie dopuszcza się urządzeń o konstrukcji drewnianej.

Zamawiającemu zależy na wysokiej, jakości użytych materiałów, dlatego proszę Wykonawców o zapoznanie się z opisem urządzeń edukacji ekologicznej a w szczególności z generalnymi wymaganiami technicznymi tych urządzeń.   

W załączeniu:

Załącznik nr 7 – Opis urządzeń edukacyjnych i wymagania techniczne

2. Termin realizacji zamówienia:  30.09.2023

3. Okres gwarancji:……60 - MIES…………………..…   

4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…02.06.2023… do godz. …1200……

pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie kosztorysu ofertowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
TWORZENIE ŚCIEŻKI EDUKACYJNO-EKOLOGICZNEJ W M. GRZYBOWO, GMINA REGIMIN

(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).

6. Termin otwarcia ofert:……02.06.2023……do godz. …………1230……………………           

7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie jedynego kryterium:

- najniższa cena - waga 100% - za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia.

- proponowana cena brutto winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy   
   kompleksowej (prawidłowej i profesjonalnej) realizacji przedmiotu zamówienia.

- rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Nie
   dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.

- wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za zrealizowanie przedmiotu zamówienia.

8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

 

9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna.

 

10. Warunki płatności: ……przelew 21 dni……..

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi    
      Wykonawcami.

14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
      Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………

 

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
    wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
    wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
     zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
     wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
    konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
    udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
    dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
    sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz ust 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), zwanego dalej rozporządzeniem informuję, że:

 

1)  Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzibą w Regiminie, ul Adama Rzewuskiego nr 19. 06-461 Regimin.

2) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane pod następującym adresem: Urząd Gminy w Regiminie, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin Kontakt telefoniczny: tel. (23) 6811756 , faks (23) 6858008; Adres e-mail: ug@regimin.pl Adres skrytki domyślnej Urzędu Gminy Regimin na platformie ePUAP  :  /1402082/SkrytkaESP.

3) Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - kontakt: e-mail: tomasz@kp.olsztyn.pl.

4) Administrator będzie przetwarzał Pana/Pani dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) wskazanego wyżej rozporządzenia tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy.

5) Odbiorcą danych osobowych mogą być upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych, podmioty którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.

6) Powierzenie danych osobowych może nastąpić wyłącznie na rzecz podmiotów realizujących zadania w imieniu Administratora Danych Osobowych, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

7) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikającego z ustawy – kodeks cywilny.

8) Przysługuje Panu/Pani prawo:

a) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 rozporządzenia;

b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 rozporządzenia;

c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 rozporządzenia;

d) skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia.

9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały automatycznemu profilowaniu przez Administratora danych osobowych.

10)Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych  jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla realizacji celu ich przetwarzania tj. zawarcia u wykonania umowy. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.05.2023
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 maja 2023 15:06
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 435
29 maja 2023 15:34 (Krzysztof Zwierzchowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 maja 2023 15:09 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [opis_urzadzen_edukacyjnych_i_wymagania_techniczne_zalacznik_nr_7.docx ] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 maja 2023 15:09 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [mapa_zalacznik_nr_8.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)