Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN”

 

Załącznik Nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
 których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Regimin 05.02.2024

Znak sprawy 01/24

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN”

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Regimin”

 

Osoba pełniąca obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robot budowlanych w specjalności drogowej lub inne ważne uprawnienia w zakresie dróg oraz posiadająca, co najmniej 12 letnie doświadczenie zawodowe (tj. posiadająca uprawnienia, co najmniej przez 12 lat w w/w specjalności).

 

Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował, co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej.

 

Zamawiający wymaga pobytu (fizycznej obecności) inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności  drogowej na budowie:

- dwa razy w tygodniu co najmniej 3 godziny tygodniowo.

 

Prawidłowa realizacja obowiązków wynikających ze sprawowania nadzoru może wymagać od inspektora nadzoru inwestorskiego pobytu na budowie przez czas dłuższy niż ten w/w. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.

Szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 3) – dot. pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego.

 

Zakres i wielkość inwestycji drogowej przedstawiony został w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót zamieszczonej na stronie Urzędu Zamówień Publicznych na platformie e-zamówienia  w ogłoszeniu na realizację zadania inwestycyjnego (Załącznik Nr 9 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia).

 

Link: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8f08e36-8fae-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

 

Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8f08e36-8fae-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

Wynagrodzenie umowne na roboty budowlane wynosi: 7 590 715,70 złotych (słownie: siedem milionów pięćset dziewięćdziesiąt tysięcy siedemset piętnaście złotych 70/100)

 

2. Termin realizacji zamówienia:  28.11.2025

3. Okres gwarancji:……nie dotyczy…………………..… 

4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…12.02.2024… do godz. …1200……

pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY REGIMIN”

(oferta przesłana pocztą elektroniczną powinna w/w napis zawierać w tytule wiadomości).

6. Termin otwarcia ofert:……12.02.2024……do godz. …………1300……………………           

7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie jedynego kryterium:

- najniższa cena - waga 100%.

- proponowana cena brutto winna obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy   
   kompleksowej (prawidłowej i profesjonalnej) realizacji przedmiotu zamówienia.

- rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Nie
   dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.

- wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za zrealizowanie przedmiotu zamówienia.

- płatność za usługę będzie w dwóch etapach: a) w roku 2024 – 50% kwoty ofertowej
                                                                          b) w roku 2025 – 50% kwoty ofertowej

- płatność po zakończeniu pewnego etapu robót budowlanych odebranych protokołem    

8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

 

9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna.

 

10. Warunki płatności: ……przelew 14 dni……..

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi    
      Wykonawcami.

14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
      Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
    wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
    wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
     zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
     wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
    konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
    udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
    dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
    sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

4. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz ust 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), zwanego dalej rozporządzeniem informuję, że:

 

1)  Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzibą w Regiminie, ul Adama Rzewuskiego nr 19. 06-461 Regimin.

2) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane pod następującym adresem: Urząd Gminy w Regiminie, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin Kontakt telefoniczny: tel. (23) 6811756 , faks (23) 6858008; Adres e-mail: ug@regimin.pl Adres skrytki domyślnej Urzędu Gminy Regimin na platformie ePUAP  :  /1402082/SkrytkaESP.

3) Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - kontakt: e-mail: tomasz@kp.olsztyn.pl.

4) Administrator będzie przetwarzał Pana/Pani dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) wskazanego wyżej rozporządzenia tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy.

5) Odbiorcą danych osobowych mogą być upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych, podmioty którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.

6) Powierzenie danych osobowych może nastąpić wyłącznie na rzecz podmiotów realizujących zadania w imieniu Administratora Danych Osobowych, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

7) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikającego z ustawy – kodeks cywilny.

8) Przysługuje Panu/Pani prawo:

a) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 rozporządzenia;

b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 rozporządzenia;

c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 rozporządzenia;

d) skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia.

9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały automatycznemu profilowaniu przez Administratora danych osobowych.

10)Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych  jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla realizacji celu ich przetwarzania tj. zawarcia u wykonania umowy. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.02.2024
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 lutego 2024 14:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 640
06 lutego 2024 10:12 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalaczniki_01_2024.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 lutego 2024 10:12 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie załącznika [zalaczniki_01_2024.doc] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 lutego 2024 14:17 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalaczniki_01_2024.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)