Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY REGIMIN TJ. DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W REGIMINIE, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZULMIERZU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZEŃBOKU I Z POWROTEM DO MIEJSCA ICH ZAMIESZKANIA

 

Regimin 25.06.2024

Znak sprawy 03/24

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na: Usługę dowożenia dzieci do szkół

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY REGIMIN TJ. DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W REGIMINIE, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZULMIERZU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZEŃBOKU I Z POWROTEM DO MIEJSCA ICH ZAMIESZKANIA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest

Dowożenie uczniów do szkół znajdujących się na terenie gminy Regimin tj. do Szkoły Podstawowej w Regiminie, Szkoły Podstawowej w Szulmierzu, Szkoły Podstawowej w Zeńboku i z powrotem do miejsca ich zamieszkania

 

Przewoźnik zapewnia w dniach nauki szkolnej od 01 września 2024r. do 30 czerwca 2025 r. :

2.1 dowożenie uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół, określonego

      w załączniku nr 1 i 2:

 

a)     do szkół w:

- Regiminie     (88 uczniów)                                                         

- Szulmierzu   (27 uczniów)                                                     

- Zeńboku       (3 uczniów)                                                         

(od 1.09.2024 liczba uczniów może ulec zmianie +/- 2)

       

2.2  odwiezienie uczniów do miejsca ich zamieszkania, określonego w załączniku nr 1 i 2:

    ze szkół w:

 

 

      a)  -  Regiminie i Zeńbok w godz.       

                                 

L.P.

GODZ.

MIEJSCOWOŚĆ

 GODZ. POWRÓT

 GODZ. POWRÓT

 GODZ. POWRÓT

1.

7:00

PAWŁOWO

 

13:00

13:55

15:40

2.

7:05

PAWŁÓWKO

 

12:55

13:50

15:35

3.

7:10

PAWŁOWO

 

12:50

13:45

15:30

4.

7:15

PNIEWO WIELKIE

 

12:45

13:40

15:25

5.

7:20

PNIEWO CZERUCHY

 

12:40

13:35

15:20

6.

7:25

LEKÓWIEC

 

12:35

13:30

15:15

7.

7:30

SP REGIMIN

 

12:30

13:25

15:10

8.

7:55

JARLUTY MAŁE

 

13:20

14:25

 

9.

8:00

JARLUTY DUŻE

 

13:15

14:20

 

10.

8:05

SP ZEŃBOK

 

13:10

14:15

 

 

b) – Regimin w godz.

L.P.

GODZ.

MIEJSCOWOŚĆ

GODZ. POWRÓT

GODZ. POWRÓT

GODZ. POWRÓT

1.

6:55

TRZCIANKA I

 

13:22

14:17

16:02

2.

6:57

Trzcianka II

 

13:20

14:15

16:00

3.

7:00

KOZDROJE

 

13:15

14:10

15:55

4.

7:05

WŁOSTY

 

13:10

14:05

15:50

5.

7:10

KARNIEWO

 

13:05

14:00

15:45

6.

7:15

KĄTKI

 

13:00

13:55

15:40

.

7:20

KLICE

 

12:55

13:50

15:35

7.

7:25

KLICE KOLONIA

 

12:50

13:45

15:30

8.

7:30

SP REGIMIN

 

12:45

13:40

15:25

9.

7:40

GRZYBOWO

 

12:40

13:35

15:20

10.

7:45

TARGONIE

 

12:35

13:30

15:15

11.

7:55

SP REGIMIN

 

12:30

13:25

15:10

 

c) - Szulmierz w godz.

L.P.

GODZ.

MIEJSCOWOŚĆ

 GODZ. POWRÓT

 GODZ. POWRÓT

1.

7:25

KALISZ

 

14:20

15:13

2

7:30

Szulmierz 91

 

14:15

15:07

2.

7:45

RADOMKA II

 

14:05

14:56

3.

7:50

RADOMKA I

 

14:02

14:53

4.

7:51

 

KOZICZYN DOŁEK

13:59

14:59

5.

7:51

KOZICZYN SKLEP

 

13:58

14:48

6.

7:53

KOZICZYN KOŚCIÓŁ

 

13:55

14:45

7.

7:55

KOŁAKI KWASY

 

13:50

14:40

8.

7:59

LIPA

 

13:45

14:35

9.

8:00

SP SZULMIERZ

 

13:40

14:30

 

d) 6 uczniów z orzeczeniem niepełnosprawności w SP Szulmierz (uczniowie sprawni ruchowo)

 

2.3) miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów i opiekunów

 

2.4) rozkłady jazdy uwzględniające godziny dowozu uczniów do szkół i powrotu do miejsca ich

       zamieszkania, określonych w załączniku nr 1 i 2

 

2.5) bilety miesięczne dla każdego ucznia wg zasad ustalonych przez przewoźnika.

 (nazwa, cechy, ilość, jednostka miary)

2.6) Wymagania stawiane Wykonawcy:

 

1) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,

2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego  
     z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.

3) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń
     niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas
     wykonywania przedmiotu zamówienia.

5) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość przedmiotu zamówienia

W załączeniu:

……………nie dotyczy……….

2. Termin realizacji zamówienia:  od 01.09.2024 do 30.06.2025

3. Okres gwarancji:……nie dotyczy…………………..… 

4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia….04.07.2024… do godz. …1000……

pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl)  w formie wypełnionego formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
OFERTA NA USŁUGĘ DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ w roku szkolnym 2024/2025

(oferta przesłana pocztą elektroniczną powinna w/w napis zawierać w tytule wiadomości  ).

6. Termin otwarcia ofert:……04.07.2024……do godz. …………1030……………………           

7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…

8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

 

9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna.

 

10. Warunki płatności: ……przelew 14 dni……..

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

 

12. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Katarzyna Lachowicz…Tel.: (23) 681-17-56 wew. …36…………

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
    wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
    wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
     zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
     wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
    konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
    udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
    dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
    sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz ust 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ.U.UE.L.2016.119.1.), zwanego dalej rozporządzeniem informuję, że:

 

1)  Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzibą w Regiminie, ul Adama Rzewuskiego nr 19. 06-461 Regimin.

2) Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane pod następującym adresem: Urząd Gminy w Regiminie, ul. Adama Rzewuskiego 19, 06-461 Regimin Kontakt telefoniczny: tel. (23) 6811756 , faks (23) 6858008; Adres e-mail: ug@regimin.pl Adres skrytki domyślnej Urzędu Gminy Regimin na platformie ePUAP  :  /1402082/SkrytkaESP.

3) Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - kontakt: e-mail: tomasz@kp.olsztyn.pl.

4)  Administrator będzie przetwarzał Pana/Pani dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) wskazanego wyżej rozporządzenia tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy.

5)  Odbiorcą danych osobowych mogą być upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych, podmioty którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.

6)  Powierzenie danych osobowych może nastąpić wyłącznie na rzecz podmiotów realizujących zadania w imieniu Administratora Danych Osobowych, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

7) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikającego z ustawy – kodeks cywilny.

8) Przysługuje Panu/Pani prawo:

a) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 rozporządzenia;

b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 rozporządzenia;

c) ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 rozporządzenia;

d) skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia.

9)  Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały automatycznemu profilowaniu przez Administratora danych osobowych.

10)Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych  jest dobrowolne, jednakże niezbędne dla realizacji celu ich przetwarzania tj. zawarcia u wykonania umowy. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.06.2024
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 czerwca 2024 14:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 369
25 czerwca 2024 14:23 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_do_regulaminu__formularz_ofertowy1.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 czerwca 2024 14:23 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalaczniki_03_2024.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 czerwca 2024 14:21 (Krzysztof Zwierzchowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)