Przetargi

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: IDB.271.07.2024. NAZWA ZADANIA: PRZEBUDOWA DROGI TRANSPORTU ROLNEGO NA ODCINKU 624 MB W M. KOZICZYN / DZIAŁKA 267

 

REGIMIN, 2024-09-16

 

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IDB.271.07.2024. Nazwa zadania: PRZEBUDOWA DROGI TRANSPORTU ROLNEGO NA ODCINKU 624 MB W M. KOZICZYN / DZIAŁKA 267

 

1. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku - (t. j. Dz. U. z  
    2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu j
ako ofertę najkorzystniejszą wybrał
    ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę:

 

Z.U.H.”MARBUD” MARIUSZ PIĘTKA

UL. JANA REUTTA 16B

06-400 CIECHANÓW

REGON: 140460411

 

 

NAJNIŻSZA CENA

GWARANCJA

DOŚWIADCZENIE
KIEROWNIKA BUDOWY

LICZBA PRZYZNANYCH PUNKTÓW W KAŻDYM Z KRYTERIÓW

60 pkt.

25 pkt.

15 pkt.

 

Cena ofertowa brutto: 217 375,44

Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 i następne ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jako jedyny złożył ofertę nie podlegającą odrzuceniu. Oferta spełnia warunki i oczekiwania zamawiającego.

 

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie

do dnia 2024-09-23

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie
    zostały odrzucone żadne oferty.

 

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu 
    oferty / ofert:

 

W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oferta nr 2 – MORAVIA ANDRZEJ DĘBY

                      MORAWY WIELKIE 8

                      06-316 KRZYNOWŁOGA MAŁA

                      REGON 550017776

 

Oferta nr 3 – PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW „WAPNOPOL” SP. Z O.O.

                      UL. MŁODZIEŻOWA 3/32

                      09-100 PŁOŃSK

                      REGON: 141356377

 

Uzasadnienie faktyczne:

Wykonawcy nie odbyli wizji lokalnej, która była warunkiem do złożenia oferty.

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 226 ust. 1 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: pkt. 18 została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.

 

3. Działając na podstawie art. 308 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z
    wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania
    niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2,   
    jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę art. 308
    ust. 3 pkt. 1a

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.

 

 

 

 

Wiadomości powiązane

Zdjęcia

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.09.2024
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 września 2024 09:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 268
16 września 2024 09:54 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [logo_mazowsze.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 września 2024 09:54 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [samorzad_wojewodztwa_mazowieckiego.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 września 2024 09:52 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)