Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: PR.271.1.2025.L NAZWA ZADANIA: RENOWACJA I KONSERWACJA POLICHROMII ŚCIAN I OŁTARZA BOCZNEGO W KOŚCIELE PW. ŚW. STANISŁAWA BM W LEKOWIE

 

REGIMIN, 2025-03-18

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Roboty budowlane i usługi

 

DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: PR.271.1.2025.L NAZWA ZADANIA: RENOWACJA I KONSERWACJA POLICHROMII ŚCIAN I OŁTARZA BOCZNEGO W KOŚCIELE PW. ŚW. STANISŁAWA BM W LEKOWIE

 

Kościół parafialny pw. św. Stanisława BM w Lekowie jest wpisany do rejestru zabytków województwa mazowieckiego pod nr A – 102)

 

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowany z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Rządowy Program Odbudowy Zabytków

(NR RPOZ/2022/6501/PolskiLad)

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego:            PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA PW. ŚW. STANISŁAWA BM
                                                   W LEKOWO

Adres zamawiającego:              LEKOWO 8

Kod Miejscowość:                    06-461 REGIMIN

NIP:                                         5661476162

Regon:                                     040069101

Telefon:                                   510819684      

Godziny:                                  8.00-16.00

 

W przeprowadzeniu postępowania Zamawiającemu pomaga:

 

Nazwa:                                    GMINA REGIMIN

Adres:                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19

Kod Miejscowość:                    06-461 REGIMIN

Telefon:                                   (023) 681-17-56

Faks:                                       (023) 681-17-56 wew. 37

Adres strony internetowej:        www.bip.regimin.pl, www.regimin.pl

Adres poczty elektronicznej:     ug@regimin.pl

Adres skrzynki ePUAP:            /1402082/skrytka

Godziny urzędowania:               8.00-16.00

 

Gmina Regimin działa w imieniu Zamawiającego tj. Parafii Rzymskokatolickiej Pw. Sw. Stanisława BM w Lekowie, jako pełnomocnik ustanowiony na podstawie art. 37 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

W związku z powyższym Gmina Regimin udostępnia swoją stronę internetową, adres poczty e-mail jak i adres skrzynki ePUAP

 

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych na podstawie art. 266, art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja warunków
      zamówienia przedstawiająca warunki zamówienia, zakres, wielkość i inne niezbędne
      informacje dla wykonawców chcących złożyć ofertę w w/w postępowaniu.

 

Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został we wzorze umowy (załącznik nr 3), dokumentacji badań i programu prac konserwatorskich oraz w SWZ i załącznikach załączonych do ogłoszenia w BZP (Platformie e-Zamówienia)

 

Identyfikator postępowania na platformie e-zamówienia: ocds-148610-5fb36275-ab21-44f1-8dce-b4f5b9485999

 

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fb36275-ab21-44f1-8dce-b4f5b9485999

 

X. Termin składania ofert:

 

1. Oferty należy składać do dnia: 2025-04-07 do godz. 8.00

   

2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

 

3. Oferty zostaną otwarte dnia: 2025-04-07, o godz. 12:00

 

1)     Otwarcie ofert następuje poprzez Platformę e-Zamówienia. Do odszyfrowania ofert nie jest potrzebna ani aplikacja do odszyfrowania ofert, ani plik z kluczem prywatnym. Cały proces odszyfrowania ma miejsce na Platformie e-Zamówienia.

 

2)     Przepisy dotyczące otwarcia ofert art. 221 i 222 ustawy Pzp.

 

Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert oraz powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

   

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 2025/BZP 00151555  Data zamieszczenia: 18.03.2025 r.

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.03.2025
Dokument wytworzony przez: Referat ds. inwestycji, drogownictwa, rozwoju gminy i administracyjno-gospodarczych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Zwierzchowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 marca 2025 14:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 236
18 marca 2025 14:21 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [polski_ad_bgk.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 marca 2025 14:21 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie zdjęcia [polski_ad_bgk_1.jpg] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
18 marca 2025 14:21 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie zdjęcia [polski_ad_bgk_2.jpg] z dokumentu. (Dokument opublikowany)