Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA PRZEBUDOWĘ DACHU NA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SZULMIERZU

 

Regimin 04.06.2025

Znak sprawy 02/25

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na: wymianę pokrycia dachowego  

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

PRZEBUDOWA DACHU NA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SZULMIERZU

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wymiana pokrycia dachowego na obiekcie świetlicy wiejskiej w m. Szulmierz. Obiekt znajduje się na działce nr ewid. 336

Prace do wykonania:

- demontaż starego pokrycia około 475m2

- Foliowanie i łatowanie około 475m2

- prostowanie dachu około 475m2

- montaż nowego pokrycia z blachodachówki około 475m2 (kolor do uzgodnienia)

- montaż rynien

Kominy całe powinny być obrobione blachą

Materiał z rozbiórki powinien być zeskładowany na palecie i przekazany inwestorowi

 

4. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

 

45000000 – 7 Roboty budowlane

45261210 – 9 Wykonywanie pokryć dachowych

 

UWAGA

Zamawiający informuje, że przed złożeniem oferty Wykonawca musi dokonać wizji lokalnej terenu budowy w celu oszacowania na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót
będących przedmiotem zamówienia. Zasadne jest, więc zapoznanie się z miejscem budowy
celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac
będących przedmiotem zapytania ofertowego, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z
tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania
umowy. Dokonanie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym
postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt
własny Wykonawcy. Wykonawca u Zamawiającego podpisze listę świadczącą o przeprowadzeniu wizji terenu budowy. Złożona oferta przez Wykonawcę, który nie uczestniczył w wizji lokalnej zostanie odrzucona.

2. Termin realizacji zamówienia: do 29.08.2025

3. Okres gwarancji:……36 - MIES…………………..…   

4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                            UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                            06-461 REGIMIN
                                                            Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…18.06.2025… do godz. …1000……pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl)  wypełniając formularz ofertowy (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
PRZEBUDOWA DACHU NA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SZULMIERZU
(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).

6. Termin otwarcia ofert:……18.06.2025……do godz. …………1100……………………           

7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…

8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

 

9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna.

 

10. Warunki płatności: ……przelew 14 dni……..

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi    
      Wykonawcami.

14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
      Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
    wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
    wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
     zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
     wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
    konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
    udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
    dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
    sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.06.2025
Dokument wytworzony przez: Referat ds. inwestycji, drogownictwa, rozwoju gminy i administracyjno-gospodarczych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Zwierzchowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 czerwca 2025 14:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 131
05 czerwca 2025 14:42 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zaaczniki_1_2_3_2025.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 czerwca 2025 14:41 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_4_do_regulaminu_-_formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 czerwca 2025 14:41 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)