Regimin 04.06.2025
Znak sprawy 02/25
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,
NIP: 566 18 75 784
Zaprasza do złożenia oferty na: wymianę pokrycia dachowego
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
PRZEBUDOWA DACHU NA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SZULMIERZU
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wymiana pokrycia dachowego na obiekcie świetlicy wiejskiej w m. Szulmierz. Obiekt znajduje się na działce nr ewid. 336
Prace do wykonania:
- demontaż starego pokrycia około 475m2
- Foliowanie i łatowanie około 475m2
- prostowanie dachu około 475m2
- montaż nowego pokrycia z blachodachówki około 475m2 (kolor do uzgodnienia)
- montaż rynien
Kominy całe powinny być obrobione blachą
Materiał z rozbiórki powinien być zeskładowany na palecie i przekazany inwestorowi
4. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45000000 – 7 Roboty budowlane
45261210 – 9 Wykonywanie pokryć dachowych
UWAGA
Zamawiający informuje, że przed złożeniem oferty Wykonawca musi dokonać wizji lokalnej terenu budowy w celu oszacowania na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót
będących przedmiotem zamówienia. Zasadne jest, więc zapoznanie się z miejscem budowy
celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac
będących przedmiotem zapytania ofertowego, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z
tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania
umowy. Dokonanie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym
postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt
własny Wykonawcy. Wykonawca u Zamawiającego podpisze listę świadczącą o przeprowadzeniu wizji terenu budowy. Złożona oferta przez Wykonawcę, który nie uczestniczył w wizji lokalnej zostanie odrzucona.
2. Termin realizacji zamówienia: do 29.08.2025
3. Okres gwarancji:……36 - MIES…………………..…
4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)
a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…18.06.2025… do godz. …1000……pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) wypełniając formularz ofertowy (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
PRZEBUDOWA DACHU NA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W SZULMIERZU
(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).
6. Termin otwarcia ofert:……18.06.2025……do godz. …………1100……………………
7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…
8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.
9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
musi być kompletna i jednoznaczna.
10. Warunki płatności: ……przelew 14 dni……..
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru
oferty najkorzystniejszej.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi
Wykonawcami.
14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie