Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY REGIMIN WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI, INSTYTUCJAMI KULTURY ORAZ JEDNOSTKAMI POMOCNICZYMI

 

Załącznik Nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
 których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Regimin 09.06.2025

Znak sprawy 03/25

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na:

Część I:

Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,

Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,

Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

 

Część II:

Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW).

 

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
Gminy Regimin wraz z jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury
oraz jednostkami pomocniczymi

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Ze względu na zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w oddzielnym pliku o nazwie zapytanie ofertowe oraz w załącznikach.

2. Termin realizacji zamówienia:  12 miesięcy, tj. od 28.06.2025 do 27.06.2026 r.

3. Okres gwarancji:……nie dotyczy…………………..… 

4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…17.06.2025… do godz. …1000……

Szczegóły złożenia oferty zostały przedstawione w załączonym pliku o nazwie zapytanie ofertowe

6. Termin otwarcia ofert:……17.06.2025……do godz. …………1030……………………           

7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:

Szczegóły zostały przedstawione w załączonym pliku o nazwie zapytanie ofertowe

8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna. 

9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna. 

10. Warunki płatności: ……zgodnie ze wzorem umowy……..

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

12.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi    
        Wykonawcami.

14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Marcin Pieńkosz reprezentujący działającą z pełnomocnictwa Zamawiającego firmę
Eurobrokers Sp. z o.o., Przedstawicielstwo w Mławie, 06 – 500 Mława, ul. Żwirki 26,

e-mail: marcin.pienkosz@eurobrokers.com.pl tel. 668-493-399

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00.

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

    Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
    konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
    udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
    dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
    sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

Szczegóły zostały przedstawione w załączonym pliku o nazwie zapytanie ofertowe

Załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego są:

 

1)     Załącznik A - formularz oferty,

2)     Załącznik B – wzór umowy,

3)     Załączniki 1 – 7 – wykazy ubezpieczanego mienia.

4)     Załącznik przedstawiający szczegółowe zapytanie ofertowe jako oddzielny plik

 

 

 

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.06.2025
Dokument wytworzony przez: Referat ds. inwestycji, drogownictwa, rozwoju gminy i administracyjno-gospodarczych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Zwierzchowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 czerwca 2025 14:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 136
09 czerwca 2025 14:17 (Krzysztof Zwierzchowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 czerwca 2025 14:14 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [01._ug_regimin.xls] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 czerwca 2025 14:14 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [02._sp_regimin.xls] do dokumentu. (Dokument opublikowany)