Regimin 03.10.2025
Znak sprawy 05/25
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,
NIP: 566 18 75 784
Zaprasza do złożenia oferty na: Demontaż starych opraw elektrycznych - sodowych oraz zakup i montaż nowych opraw elektrycznych – ledowych na stojących słupach oświetleniowych w ośmiu miejscowościach na terenie Gminy Regimin: Karniewo, Klice, Kliczki, Kozdroje, Lekówiec, Pawłowo, Zeńbok.
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
WYMIANA OŚWIETLENIA Z SODOWEGO NA LEDOWE W GMINIE REGIMIN
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W ramach zadania planowana jest wymiana 140 szt. opraw elektrycznych z sodowych na LED, z podziałem na poszczególne miejscowości: Karniewo – 10 szt., Klice - 34 szt., Kliczki - 8 szt., Kozdroje – 8 szt., Pawłowo – 22 szt., Zeńbok – 58 szt.
Urządzenia oświetleniowe, których modernizacja objęta jest niniejszym zamówieniem, stanowią własność i majątek ENERGA Oświetlenie Sp. z o. o.
Zmiana oświetlenie lamp z sodowych na LED ma na celu poprawę efektywności elektrycznej oraz obniżenie kosztów eksploatacyjnych. Zmiana na technologie LED przyczyni się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla, co wpłynie pozytywnie na poprawę jakości środowiska.
Ilość źródła światła w zależności od mocy źródła światła przed modernizacją:
70 W – 131 szt.
100 W – 5 szt.
150 W – 4 szt.
Łączna moc stosowanych źródeł światła przed modernizacją– 10 270 W
Ilość źródła światła w zależności od mocy źródła światła po modernizacji:
Łączna moc stosowanych źródeł światła po modernizacji – 5 135 W
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w OPZ (załącznik nr 6 do niniejszego zapytania)
4. Warunki udziału
Wykonawca składając ofertę musi spełnić poniższe warunki, jeżeli ich nie wykaże jego oferta będzie podlegać odrzuceniu:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę wraz z montażem min. 100 opraw LED.
b) dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
34928530 – 2 Latarnie uliczne
31520000 – 7 lampy i oprawy oświetleniowe
45316110 – 9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
6. Termin realizacji zamówienia: do 24.11.2025
7. Okres gwarancji: 120 – MIES. Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje krótszy okres
gwarancji na oprawy LED niż 120 miesięcy zostanie odrzucona. Termin gwarancji na roboty
montażowe ustala się na 60 miesięcy. Oferta Wykonawca, który zadeklaruje krótszy okres
gwarancji na roboty montażowe niż 60 mies. zostanie odrzucona.
8. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)
a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…13.10.2025… do godz. …930……pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) wypełniając formularz ofertowy (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
WYMIANA OŚWIETLENIA Z SODOWEGO NA LEDOWE W GMINIE REGIMIN
(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).
9. Termin otwarcia ofert:……13.10.2025……do godz. …………1000……………………
10. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…
11. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.
12. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
musi być kompletna i jednoznaczna.
13. Warunki płatności: ……przelew 14 dni……..
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru
oferty najkorzystniejszej.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi
Wykonawcami.
17. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie