Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO STACJONARNEGO DLA POTRZEB SUW Z SZR W M. RADOMKA

Regimin 13.11.2025

Znak sprawy 08/25

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na: Zakup agregatu prądotwórczego z dostawą oraz z wbudowaną tablicą elektryczną rozdzielczą z układem SZR (samoczynnego załączenia rezerwy).

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO STACJONARNEGO DLA POTRZEB SUW Z SZR W M. RADOMKA

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest agregat prądotwórczy o mocy  minimalnej 100 kVA.
Zamówienie musi spełniać poniższe parametry:

- Sprzęt fabrycznie nowy przystosowany do pracy ciągłej

- Moc agregatu minimum 100 kVA

- Rodzaj paliwa olej napędowy (ON)

- Częstotliwość pracy: 50 Hz

- Moc silnika - min. 166 KM (122 kW) – (dopuszczamy silnik o mniejszej mocy z
     uwzględnieniem, że spełni on moc agregatu minimalną 100 kVA)

- praca ciągła 24 godz.

- Napięcie wyjściowe: 230/400v

- Stabilizacja napięcia przy zmiennym obciążeniu (AVR)

- Sprzęt wyposażony w niezbędne  ostrzeżenia i alarmy np. :

wskaźnik paliwa, wysoka temperatura silnika, nieprawidłowy start, przeciążenie prądnicy

- typ silnika- trójfazowy

- pojemność baku minimum (100 l)

- Silnik -4 suwowy

- Nominalna moc prądnicy - 100 kVA

- Liczba gniazd 1 fazowych min. 1

- Liczba gniazd 3 fazowych min. 1

- Rozruch elektryczny

- Sprzęt wyposażony w turbosprężarkę

- Cyfrowy panel kontrolny informujący o:

Napięciu wyjściowym, częstotliwości, obciążeniu (A), temperaturze silnika, ciśnieniu oleju, prędkości obrotowej  silnika, czasie pracy generatora, napięciu ładowania baterii, poziomie paliwa, wartości wyprodukowanej energii

- Agregat zabudowany

- Agregat musi być przystosowany do pracy ciągłej w warunkach całorocznych

- Sprzęt objęty gwarancja min. 24 msc.

- Sygnalizator dźwiękowy awarii

Wymagania, jakie musi spełniać ofertowany agregat:

1) Agregat fabrycznie nowy, rok produkcji 2025 r.

2) Instrukcja obsługi w języku polskim.

3) Instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw w języku polskim,

4) karta gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji oraz wykaz
     obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych.

5) pierwsze uruchomienie agregatu wraz ze szkoleniem z jego obsługi w miejscu dostawy.

 

UWAGA: zamawiający dopuszcza złożenie oferty z parametrami technicznymi oraz wyposażeniem wyższym (lepszym) niż wyżej opisane.

Wszystkie elementy wyposażenia, osprzętu dodatkowych urządzeń muszą być kompatybilne z wyposażeniem agregatu, jeżeli to wymaga jakiegoś elementu mocującego to Wykonawca taki element powinien zamontować lub dostarczyć wraz z agregatem, a wartość tego elementu mocującego powinien ująć w cenie agregatu w swojej ofercie.

Brak kompatybilności miedzy agregatem a wyposażeniem, osprzętem dodatkowymi urządzeniami będzie traktowane, jako niespełnienie warunków zamówienia.

4. Termin realizacji zamówienia:  22.12.2025 r.

5. Okres gwarancji: nie mniej niż 24 mies. z limitem 1000 motogodzin jeżeli limit motogodzin
    nie zostanie przekroczony w ciągu 24 mies. to agregat nadal jest objęty gwarancją aż do
    przekroczenia limitu motogodzin.

6. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…20.11.2025… do godz. …1000……

pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie kosztorysu ofertowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO STACJONARNEGO DLA POTRZEB SUW Z SZR W M. RADOMKA …………………………………………………………………………………………………………

(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).

7. Termin otwarcia ofert:……20.11.2025……do godz. …………1030……………………           

8. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…

9. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

 

10. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna.

 

11. Warunki płatności: ……przelew 21 dni……..

12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi    
      Wykonawcami.

15. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
      Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
    wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
    wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
     zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
     wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
    konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
    udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
    dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
    sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

 

Wiadomości powiązane

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13.11.2025
Dokument wytworzony przez: Referat ds. inwestycji, drogownictwa, rozwoju gminy i administracyjno-gospodarczych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Zwierzchowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 listopada 2025 14:34
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 67
13 listopada 2025 14:39 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_do_regulaminu_-_formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 listopada 2025 14:38 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie załącznika [zalacznik_nr_4_do_regulaminu_-_formularz_ofertowy.docx] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 listopada 2025 14:37 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_do_f.o._-_warunki_gwarancji.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)