Regimin 13.11.2025
Znak sprawy 08/25
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,
NIP: 566 18 75 784
Zaprasza do złożenia oferty na: Zakup agregatu prądotwórczego z dostawą oraz z wbudowaną tablicą elektryczną rozdzielczą z układem SZR (samoczynnego załączenia rezerwy).
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO STACJONARNEGO DLA POTRZEB SUW Z SZR W M. RADOMKA
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest agregat prądotwórczy o mocy minimalnej 100 kVA.
Zamówienie musi spełniać poniższe parametry:
- Sprzęt fabrycznie nowy przystosowany do pracy ciągłej
- Moc agregatu minimum 100 kVA
- Rodzaj paliwa olej napędowy (ON)
- Częstotliwość pracy: 50 Hz
- Moc silnika - min. 166 KM (122 kW) – (dopuszczamy silnik o mniejszej mocy z
uwzględnieniem, że spełni on moc agregatu minimalną 100 kVA)
- praca ciągła 24 godz.
- Napięcie wyjściowe: 230/400v
- Stabilizacja napięcia przy zmiennym obciążeniu (AVR)
- Sprzęt wyposażony w niezbędne ostrzeżenia i alarmy np. :
wskaźnik paliwa, wysoka temperatura silnika, nieprawidłowy start, przeciążenie prądnicy
- typ silnika- trójfazowy
- pojemność baku minimum (100 l)
- Silnik -4 suwowy
- Nominalna moc prądnicy - 100 kVA
- Liczba gniazd 1 fazowych min. 1
- Liczba gniazd 3 fazowych min. 1
- Rozruch elektryczny
- Sprzęt wyposażony w turbosprężarkę
- Cyfrowy panel kontrolny informujący o:
Napięciu wyjściowym, częstotliwości, obciążeniu (A), temperaturze silnika, ciśnieniu oleju, prędkości obrotowej silnika, czasie pracy generatora, napięciu ładowania baterii, poziomie paliwa, wartości wyprodukowanej energii
- Agregat zabudowany
- Agregat musi być przystosowany do pracy ciągłej w warunkach całorocznych
- Sprzęt objęty gwarancja min. 24 msc.
- Sygnalizator dźwiękowy awarii
Wymagania, jakie musi spełniać ofertowany agregat:
1) Agregat fabrycznie nowy, rok produkcji 2025 r.
2) Instrukcja obsługi w języku polskim.
3) Instrukcja przeglądów, konserwacji i napraw w języku polskim,
4) karta gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji oraz wykaz
obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych.
5) pierwsze uruchomienie agregatu wraz ze szkoleniem z jego obsługi w miejscu dostawy.
UWAGA: zamawiający dopuszcza złożenie oferty z parametrami technicznymi oraz wyposażeniem wyższym (lepszym) niż wyżej opisane.
Wszystkie elementy wyposażenia, osprzętu dodatkowych urządzeń muszą być kompatybilne z wyposażeniem agregatu, jeżeli to wymaga jakiegoś elementu mocującego to Wykonawca taki element powinien zamontować lub dostarczyć wraz z agregatem, a wartość tego elementu mocującego powinien ująć w cenie agregatu w swojej ofercie.
Brak kompatybilności miedzy agregatem a wyposażeniem, osprzętem dodatkowymi urządzeniami będzie traktowane, jako niespełnienie warunków zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia: 22.12.2025 r.
5. Okres gwarancji: nie mniej niż 24 mies. z limitem 1000 motogodzin jeżeli limit motogodzin
nie zostanie przekroczony w ciągu 24 mies. to agregat nadal jest objęty gwarancją aż do
przekroczenia limitu motogodzin.
6. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)
a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…20.11.2025… do godz. …1000……
pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie kosztorysu ofertowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
ZAKUP AGREGATU PRĄDOTWÓRCZEGO STACJONARNEGO DLA POTRZEB SUW Z SZR W M. RADOMKA …………………………………………………………………………………………………………
(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).
7. Termin otwarcia ofert:……20.11.2025……do godz. …………1030……………………
8. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…
9. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.
10. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
musi być kompletna i jednoznaczna.
11. Warunki płatności: ……przelew 21 dni……..
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru
oferty najkorzystniejszej.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi
Wykonawcami.
15. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Krzysztof Zwierzchowski…
Tel.: (23) 681-17-56 wew. …24…………
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie