REGIMIN, 2017-07-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 06/17. Nazwa zadania:
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH NA CELE REKREACYJNO-
SPORTOWE W MIEJSCOWOŚCIACH KOZICZYN, LIPA i LEKOWO Z PODZIAŁEM
NA ZADANIA:
ZADANIE 1: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH W M.
KOZICZYN NA CELE REKREACYJNO SPORTOWE
ZADANIE 2: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH W M. LIPA
NA CELE REKREACYJNO – SPORTOWE
ZADANIE 3: BUDOWA WIEJSKIEGO BOISKA SPORTOWEGO WRAZ Z PLACEM
ZABAW W M. LEKOWO
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) URZĄD GMINY REGIMIN zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego URZĄD GMINY REGIMIN
Adres zamawiającego REGIMIN 22
Kod Miejscowość 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
adres strony internetowej www.regimin.pl
adres poczty elektronicznej regimin@bazagmin.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek od 8.00 do 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.regimin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Regimin, pokój nr. 7). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi
0,60 gr za stronę oraz Wykonawca pokrywa koszty przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH NA CELE REKREACYJNO-
SPORTOWE W MIEJSCOWOŚCIACH KOZICZYN, LIPA i LEKOWO Z PODZIAŁEM
NA ZADANIA:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH W M. KOZICZYN
NA CELE REKREACYJNO SPORTOWE
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- roboty ziemne
- wykonanie płyty boiska
- wyposażenie sportowe boiska
- wykonanie ogrodzenia placu zabaw
- urządzenia placu zabaw
ZADANIE 2: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH W M. LIPA
NA CELE REKREACYJNO - SPORTOWE
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- roboty ziemne
- podłoża placu zabaw
- urządzenia placu zabaw
- trawniki
- altana
- miejsce na ognisko z ławkami
- ogrodzenie
ZADANIE 3: BUDOWA WIEJSKIEGO BOISKA SPORTOWEGO WRAZ Z PLACEM ZABAW
W M. LEKOWO
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- roboty ziemne
- podłoża placu zabaw
- urządzenia placu zabaw
- trawniki
- altana
- miejsce na ognisko z ławkami
- ogrodzenie
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
ZADANIE 2: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH W M. LIPA
NA CELE REKREACYJNO – SPORTOWE
Plac zabaw wyposażono w zabawki, które zostaną zaadoptowane z innego placu zabaw znajdującego się przy świetlicy gminnej w miejscowości Lipa.
Wykonawca będzie miał za zadanie zdemontować oraz wbudować wszystkie wymienione poniżej urządzenia zgodnie z projektem budowlanym.
1. sprężynowiec pojedynczy – zabawka nr 1 zgodnie z projektem (poz. przedmiar nr 14)
2. huśtawka pojedyńcza - zabawka nr 2 zgodnie z projektem (poz. przedmiar nr 15)
3. huśtawka podwójna - zabawka nr 3 zgodnie z projektem (poz. przedmiar nr 16)
4. karuzela potrójna - zabawka nr 5 zgodnie z projektem (poz. przedmiar nr 18)
5. huśtawka wagowa - zabawka nr 6 zgodnie z projektem (poz. przedmiar nr 19)
6. piaskownica - zabawka nr 7 zgodnie z projektem (poz. przedmiar nr 20)
7. ławki 2 szt. – urządzenie nr 1 zgodnie z projektem (poz. przedmiar nr 22)
8. regulamin placu zabaw - urządzenie nr 3 zgodnie z projektem (poz. przedmiar nr 24)
Dodatkowo zostaną zamontowane nowe urządzenia:
1. sprężynowiec podwójny (poz. przedmiar nr 17)
2. ławki 4szt. (poz. przedmiar nr 21)
3. kosz na śmieci 3 szt. (poz. przedmiar nr 23)
4. wyposażenie siłowni zewnętrznej (poz. przedmiar nr 13):
- podwójne krzesło do wyciskania
- podwójna prasa nożna
- podwójny wyciąg górny
- podwójny steper
ZADANIE 3: BUDOWA WIEJSKIEGO BOISKA SPORTOWEGO WRAZ Z PLACEM ZABAW
W M. LEKOWO
Boisko sportowe w tym zadaniu nie będzie realizowane.
Został załączony tylko projekt na plac zabaw z altaną i miejscem na ognisko
ZADANIE 1: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH W M.
KOZICZYN NA CELE REKREACYJNO SPORTOWE
1. Przebudowanie boiska do siatkówki bez piłkochwytów.
2. Demontaż istniejącego ogrodzenia nie wchodzi w zakres zamówienia zostanie on zdemontowany
przez zamawiającego.
DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ
Jeśli chodzi o materiał z jakiego mają być wykonane urządzenia zabawowe zamawiający nie narzuca rodzaju materiału muszą one spełniać odpowiednie normy i posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Urządzenia będą przeznaczone do użytku publicznego, więc zabrania się stosowania urządzeń przeznaczonych do ogrodów działkowo/rekreacyjnych lub przydomowych placów zabaw. Muszą spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa. W odniesieniu do urządzeń na placach zabaw oraz nawierzchni będą to odpowiednio normy PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177
Zakres i wielkość zamówienia przedstawione zostały w projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót (format PDF) zamieszczonych na naszej stronie (www.regimin.pl)
Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
45000000 – 7 Roboty budowlane
45111000 – 8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000 – 5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45211320 – 8 Roboty budowlane w zakresie altan
45212140 – 9 Obiekty rekreacyjne
45112723 – 9 Roboty w zakresie kształtowania placu zabaw
37535200 – 9 Wyposażenie placu zabaw
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Jako część I (zadanie 1), część II (zadanie 2) i część III (zadanie 3)
Każdą z części trzeba traktować tak jakby to było oddzielne zamówienie.
Do każdego zamówienia (zadanie 1, zadanie 2 i zadanie 3) będzie podpisana oddzielna umowa.
(CZĘŚĆ I) ZADANIE 1: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH W M. KOZICZYN
NA CELE REKREACYJNO SPORTOWE
(CZĘŚĆ II) ZADANIE 2: ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW GMINNYCH W M. LIPA
NA CELE REKREACYJNO – SPORTOWE
(CZĘŚĆ III) ZADANIE 3: BUDOWA WIEJSKIEGO BOISKA SPORTOWEGO WRAZ Z PLACEM
ZABAW W M. LEKOWO
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej
VI. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Zadanie 1: 31 październik 2017 roku
Zadanie 2: 31 październik 2017 roku
Zadanie 3: 31 październik 2017 roku
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) Przy wykazie robót Wykonawca winien wykazać, że wykonał minimum jedną robotę
odpowiadającą rodzajem przedmiotowemu zamówieniu chyba że nie będzie to możliwe. W
związku z powyższym:
- zamawiający nie określa wartości robót ze względu na to, że w skład zadań oprócz placu zabaw
wchodzi boisko do siatkówki, altana oraz urządzenia do siłowni zewnętrznej.
- ciężko by było przedstawić wykonawcy wykaz zadania gdzie były realizowane te wszystkie
obiekty.
- dlatego zamawiający dopuszcza, aby wykonawca w zależności o jakie zadanie będzie się
ubiegał przedstawił wykaz w/w robót niezależnie od kwoty
Wystarczy że wykonawca przedstawi że wykonał roboty budowlane związane z placem zabaw
lub siłownią zewnętrzną oraz oddzielnie na budowę altany lub tj. w zadaniu nr 1 budowy boiska
do siatkówki lub boiska do piłki nożnej
Ocena spełniania warunku będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia,na
podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów
potwierdzających, roboty zostały wykonane należycie i zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej oraz prawidłowo ukończone,
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym
na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz
doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jaki zostaną im powierzone.
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko - Kierownik budowy w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej – 1 osoba
Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyno-budowlanej oraz posiadająca, co najmniej 8 letnie doświadczenie zawodowe.
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował co najmniej jedną osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r, poz. 290 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
c) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz
liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert,
a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
(załącznik nr. 8)
Wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
W celu informacji o osobach, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia a w czasie jej realizacji do możliwości skontrolowania przez zamawiającego czy wymienione osoby z wykazu rzeczywiście wykonują roboty przy realizacji inwestycji.
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., nr 63, poz. 65).
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., nr 63, poz. 65).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać
,że łącznie spełniają w/w warunki.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21
ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez
zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
6) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie,
7) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy oraz
liczebności kadry kierowniczej w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a
w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
8) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry
kierowniczej wykonawcy,
9) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (zadanie 1, 2 i 3) w wysokości: 7 000 zł, słownie: siedem tysięcy złotych
Wadium (zadanie 1): 2 500 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych
Wadium (zadanie 2): 2 000 zł słownie dwa tysiące złotych
Wadium (zadanie 3): 2 500 zł słownie dwa tysiące pięćset złotych
W zależności, na które zadanie Wykonawca składa ofertę wpłaca ustalone powyżej wadium.
Jeżeli na trzy zadania wpłaca wadium w/w dla całości przedmiotu zamówienia.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA |
1. najniższa cena |
60 |
2. gwarancja |
30 |
3. doświadczenie zawodowe kierownika budowy |
10 |
#82
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2017-08-04 do godz. 10.00
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Pokój nr. 8 (Sekretariat)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2017-08-04, o godz. 10.30
w siedzibie zamawiającego
URZĄD GMINY REGIMIN
REGIMIN 22
06-461 REGIMIN
Sala konferencyjna pok. nr 14 (I piętro budynku)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Nie dotyczy
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 555090 - N - 2017 Data zamieszczenia: 20.07.2017 r.
__________________________________
Lech Marek Zduńczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie