Załącznik Nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto
Regimin 11.07.2024
Znak sprawy 4/24
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,
NIP: 566 18 75 784
Zaprasza do złożenia oferty na:
Budowa placu zabaw i zakup wyposażenia w m. Targonie
Doposażenie placu zabaw w m. Pniewo Czeruchy
Zakup urządzeń do siłowni zewnętrznej w m. Pniewo Czeruchy
Wyposażenie placu zabaw w m. Szulmierz
Wyposażenie placu zabaw w m. Grzybowo
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
DOPOSAŻENIE ISTNIEJĄCYCH PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY REGIMIN
3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż urządzeń zabawowych:
- zestaw zabawowy z balkonem i ścianką,
- karuzela platformowa z siedziskiem,
- ławki z oparciem,
- stożek linowy,
- karuzela platformowa bez siedziska,
- zestaw zabawowy,
- zestaw zabawowy ze ścianką i ślizgiem,
- hamak linowy,
- huśtawka łańcuchowa,
- urządzenie: wioślarz, biegacz, orbitrek,
- urządzenie: surfer, twister
Transport urządzeń zabawowych jest na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz w załączonych przykładowych urządzeniach zabawowych (zdjęcia urządzeń).
Koszt transportu urządzeń jest po stronie wykonawcy.
SPECYFIKACJA MATERIAŁOWA URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH
- stal cynkowana i/lub malowana proszkowo;
- śruby wykonane ze stali nierdzewnej lub zabezpieczone plastikowymi kapslami;
- liny polipropylenowe ze stalowym rdzeniem,
- podesty i ścianka (sklejka antypoślizgowa wodoodporna),
- brak ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia: palców, głowy i
innych części ciała;
Dodatkowe uwagi
• urządzenia muszą posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę akredytowaną lub deklarację
zgodności;
• urządzenia muszą być przeznaczone na publiczne place zabaw;
Zabrania się stosowania elementów drewnianych w głównych konstrukcjach urządzeń zabawowych.
Urządzenia zabawowe muszą spełniać odpowiednie normy i posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Urządzenia będą przeznaczone do użytku publicznego, więc zabrania się stosowania urządzeń przeznaczonych do ogrodów działkowo/rekreacyjnych lub przydomowych placów zabaw. Muszą spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa. W odniesieniu do urządzeń na placach zabaw oraz nawierzchni będą to odpowiednio normy PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177.
Uwaga !!!
Wykonawca składając ofertę musi załączyć karty urządzeń zabawowych oraz małej architektury.
Uwaga !!!
Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie atesty i certyfikaty na zaoferowane urządzenia zabawowe.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – formularz cenowy (do wypełnienia dla Wykonawcy i załączenia do oferty)
2. Termin realizacji zamówienia: 15 września 2024 r.
3. Okres gwarancji:……24 - MIES…………………..…
4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
06-461 REGIMIN
Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)
a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…19.07.2024… do godz. …1000……
pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie formularza cenowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).
b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
DOPOSAŻENIE ISTNIEJĄCYCH PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY REGIMIN
(nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).
6. Termin otwarcia ofert:……19.07.2024……do godz. ….11.00…
7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…
8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.
9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
musi być kompletna i jednoznaczna.
10. Warunki płatności: ……przelew 14 dni……..
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru
oferty najkorzystniejszej.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi
Wykonawcami.
14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Agnieszka Gregorczyk…
Tel.: (23) 681-17-56 wew. …26, kom. 534 764 834…………
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie