Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOPOSAŻENIE ISTNIEJĄCYCH PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY REGIMIN

 

Załącznik Nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych,
 których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych netto

Regimin 11.07.2024

Znak sprawy  4/24

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Nazwa i adres Zamawiającego: GMINA REGIMIN,
                                                       UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19, 06-461 REGIMIN,  
                                                       NIP: 566 18 75 784

Zaprasza do złożenia oferty na:

Budowa placu zabaw i zakup wyposażenia w m. Targonie

Doposażenie placu zabaw w m. Pniewo Czeruchy

Zakup urządzeń do siłowni zewnętrznej w m. Pniewo Czeruchy

Wyposażenie placu zabaw w m. Szulmierz

Wyposażenie placu zabaw w m. Grzybowo

 

2. Nazwa przedmiotu zamówienia:

DOPOSAŻENIE ISTNIEJĄCYCH PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY REGIMIN

3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż urządzeń zabawowych:

- zestaw zabawowy z balkonem i ścianką,

- karuzela platformowa z siedziskiem,

- ławki z oparciem,

- stożek linowy,

- karuzela platformowa bez siedziska,

- zestaw zabawowy,

- zestaw zabawowy ze ścianką i ślizgiem,

- hamak linowy,

- huśtawka łańcuchowa,

- urządzenie: wioślarz, biegacz, orbitrek,

- urządzenie: surfer, twister

 

Transport urządzeń zabawowych jest na koszt Wykonawcy.

 

Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 – formularz cenowy oraz w załączonych przykładowych urządzeniach zabawowych (zdjęcia urządzeń).

Koszt transportu urządzeń jest po stronie wykonawcy.

 

SPECYFIKACJA MATERIAŁOWA URZĄDZEŃ ZABAWOWYCH

- stal cynkowana i/lub malowana proszkowo;

- śruby wykonane ze stali nierdzewnej lub zabezpieczone plastikowymi kapslami;

- liny polipropylenowe ze stalowym rdzeniem,

- podesty i ścianka (sklejka antypoślizgowa wodoodporna),

- brak ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia: palców, głowy i
   innych części ciała;

Dodatkowe uwagi

• urządzenia muszą posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę akredytowaną lub deklarację 
   zgodności;

• urządzenia muszą być przeznaczone na publiczne place zabaw;

 

Zabrania się stosowania elementów drewnianych w głównych konstrukcjach urządzeń zabawowych.

 

Urządzenia zabawowe muszą spełniać odpowiednie normy i posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. Urządzenia będą przeznaczone do użytku publicznego, więc zabrania się stosowania urządzeń przeznaczonych do ogrodów działkowo/rekreacyjnych lub przydomowych placów zabaw. Muszą spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa. W odniesieniu do urządzeń na placach zabaw oraz nawierzchni będą to odpowiednio normy PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177.

 

Uwaga !!!

Wykonawca składając ofertę musi załączyć karty urządzeń zabawowych oraz małej architektury.

 

Uwaga !!!

Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie atesty i certyfikaty na zaoferowane urządzenia zabawowe.

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – formularz cenowy (do wypełnienia dla Wykonawcy i załączenia do oferty)

2. Termin realizacji zamówienia: 15 września 2024 r.

3. Okres gwarancji:……24 - MIES…………………..…   

4. Miejsce i termin złożenia oferty: URZĄD GMINY REGIMIN
                                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
                                                      06-461 REGIMIN
                                                      Pokój nr 8 (Sekretariat Urzędu)

a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej w terminie do dnia…19.07.2024… do godz. …1000……

pisemnie osobiście lub pocztą, pocztą elektroniczną na adres poczty (ug@regimin.pl) formie formularza cenowego wraz z wypełnieniem formularza ofertowego (forma jaką złoży Wykonawca nie ma znaczenia a treść przy takim zapisie, która została zawarta we wzorze).

b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego opatrzonej napisem
DOPOSAŻENIE ISTNIEJĄCYCH PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY REGIMIN

 (nie dotyczy oferty przesłanej pocztą elektroniczną).

6. Termin otwarcia ofert:……19.07.2024……do godz. ….11.00…         

7. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:…………najniższa cena…..…

8. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży ofertę o takiej samej cenie na
     wykonanie zamówienia w toczącym się postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawców,
     którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
     dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe niż oferta pierwotna.

 

9. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta
     musi być kompletna i jednoznaczna.

 

10. Warunki płatności: ……przelew 14 dni……..

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez dokonywania wyboru  
       oferty najkorzystniejszej.

12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi    
      Wykonawcami.

14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: …Agnieszka Gregorczyk…
      Tel.: (23) 681-17-56 wew. …26, kom. 534 764 834…………

 

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

1. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego
    wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć
    wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca
     zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której
     wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

3. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1  Pzp, przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień i
    konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000 netto. Przy
    udzielaniu takich zamówień i konkursów nie mają zastosowania przepisy Pzp, w tym
    dotyczące wnoszenia środków ochrony prawnej (odwołanie, skarga). Reasumując w w/w
    sprawie nie mają zastosowania przepisy ustawy prawa zamówień publicznych.

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.07.2024
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 lipca 2024 15:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 503
11 lipca 2024 15:50 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_do_regulaminu__formularz_ofertowy_0022.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 lipca 2024 15:50 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie załącznika [zalacznik_nr_4_do_regulaminu__formularz_ofertowy_002.docx] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
11 lipca 2024 15:47 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4_do_regulaminu__formularz_ofertowy_002.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)