Przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: PR.271.2.2024.Z NAZWA ZADANIA: REMONT I RENOWACJA ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA PW. ŚW. BARTŁOMIEJA W ZEŃBOKU ETAP II

 

REGIMIN, 2024-08-02

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: PR.271.2.2024.Z NAZWA ZADANIA: REMONT I RENOWACJA ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA PW. ŚW. BARTŁOMIEJA W ZEŃBOKU ETAP II

 

(Kościół parafialny pw. św. Bartłomieja w Zeńboku jest wpisany do rejestru zabytków województwa mazowieckiego pod nr A – 166)

 

Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowany z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Rządowy Program Odbudowy Zabytków

(NR Edycja2RPOZ/2023/6208/PolskiLad)

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego:            PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA PW. ŚW. BARTŁOMIEJA
                                               W ZEŃBOKU

Adres zamawiającego:              ZEŃBOK 59

Kod Miejscowość:                    06-461 REGIMIN

NIP:                                         5661476156

Regon:                                     040121652

Telefon:                                   514 267 802                                           

Godziny:                                  8.00-16.00

 

W przeprowadzeniu postępowania Zamawiającemu pomaga:

 

Nazwa:                                    GMINA REGIMIN

Adres:                                      UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19

Kod Miejscowość:                    06-461 REGIMIN

Telefon:                                   (023) 681-17-56

Faks:                                       (023) 681-17-56 wew. 37

Adres strony internetowej:        www.bip.regimin.pl, www.regimin.pl

Adres poczty elektronicznej:     ug@regimin.pl

Adres skrzynki ePUAP:            /1402082/skrytka

Godziny urzędowania:               8.00-16.00

 

Gmina Regimin działa w imieniu Zamawiającego tj. Parafii Rzymskokatolickiej Pw. Św. Bartłomieja  w Zeńboku, jako pełnomocnik ustanowiony na podstawie art. 37 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

W związku z powyższym Gmina Regimin udostępnia swoją stronę internetową, adres poczty e-mail jak i adres skrzynki ePUAP

 

 

II. Określenie trybu zamówienia:

 

Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych na podstawie art. 266, art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja warunków
      zamówienia przedstawiająca warunki zamówienia, zakres, wielkość i inne niezbędne
      informacje dla wykonawców chcących złożyć ofertę w w/w postępowaniu.

 

Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz w SWZ wraz z załącznikami załączonych do ogłoszenia.

 

Identyfikator postępowania na platformie e-zamówienia: ocds-148610-1ed7dd8d-f0ed-470c-b732-09a80dc58a83

 

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ed7dd8d-f0ed-470c-b732-09a80dc58a83

 

X. Termin składania ofert:

 

1. Oferty należy składać do dnia: 2024-08-21 do godz. 8.00

   

2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

 

3. Oferty zostaną otwarte dnia: 2024-08-21, o godz. 12:00

 

1)     Otwarcie ofert następuje poprzez Platformę e-Zamówienia. Do odszyfrowania ofert nie jest potrzebna ani aplikacja do odszyfrowania ofert, ani plik z kluczem prywatnym. Cały proces odszyfrowania ma miejsce na Platformie e-Zamówienia.

 

2)     Przepisy dotyczące otwarcia ofert art. 221 i 222 ustawy Pzp.

 

Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert oraz powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

   

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 2024/BZP 00443125 Data zamieszczenia: 02.08.2024 r.

 

Wiadomości powiązane

Zdjęcia

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 02.08.2024
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 02 sierpnia 2024 14:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 285
02 sierpnia 2024 14:19 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie załącznika [2024_bzp_00443125_01.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 sierpnia 2024 14:16 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [polski_lad_bgk_2.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
02 sierpnia 2024 14:16 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [polski_lad_bgk_1.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)