REGIMIN, 2025-08-25
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IDB.271.8.2025. Nazwa zadania: DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY REGIMIN TJ. DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W REGIMINIE, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SZULMIERZU, SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ZEŃBOKU I Z POWROTEM DO MIEJSCA ICH ZAMIESZKANIA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
1. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku - (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający
informuje, że w prowadzonym postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą wybrał ofertę nr 4 złożoną przez Wykonawcę:
PRZEWOZY KRAJOWE I ZAGRANICZNE OSÓB
CZAPLICCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
UL. MAKOWSKA 108
06-300 PRZASNYSZ
REGON: 550204797
|
NAJNIŻSZA CENA |
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY |
CZAS PODSTAWIENIA AUTOBUSU ZASTĘPCZEGO W PRZYPADKU AWARII |
LICZBA PRZYZNANYCH PUNKTÓW W KAŻDYM Z KRYTERIÓW |
60 pkt. |
20 pkt. |
20 pkt. |
Cena ofertowa brutto: 218 371,80 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 i następne ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zaproponował najniższą cenę i zaoferował podstawienie autobusu zastępczego w przypadku awarii w czasie do 20 min oraz termin płatności faktury 30 dni w związku z tym uzyskał najwyższą liczbę punktów na podstawie kryterium określonego w postępowaniu. Na wezwanie Zamawiającego uzupełnił podmiotowe środki dowodowe. Oferta spełnia warunki postawione w postępowaniu.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie
do dnia 2025-09-01.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 3 – P.T.H.U. DAR-BUS DARIUSZ DENIS
UL SZKOLNA 15
07-130 ŁOCHÓW
REGON: 710310685 - ilość pkt. 88.21
|
NAJNIŻSZA CENA |
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY |
CZAS PODSTAWIENIA AUTOBUSU ZASTĘPCZEGO W PRZYPADKU AWARII |
LICZBA PRZYZNANYCH PUNKTÓW W KAŻDYM Z KRYTERIÓW |
48.21 pkt. |
20 pkt. |
20 pkt. |
Oferta nr 5 – FAST-BUS AUTOCENTER FILIP WARZECHA
BOGUCICE DRUGIE, UL. SZOSA, NR 26A
28-400 PIŃCZÓW
REGON: 522458137 - ilość pkt. 63.44
|
NAJNIŻSZA CENA |
TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY |
CZAS PODSTAWIENIA AUTOBUSU ZASTĘPCZEGO W PRZYPADKU AWARII |
LICZBA PRZYZNANYCH PUNKTÓW W KAŻDYM Z KRYTERIÓW |
23.44 pkt. |
20 pkt. |
20 pkt. |
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty / ofert:
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oferta nr 1 – TRANSPA ANNA CEJMER
UL. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE 33
06-400 CIECHANÓW
REGON: 142317735
Oferta nr 2 – GOL-SPORT PAWEŁ CEJMER
UL. ŁĄKOWA 33
06-400 CIECHANÓW
REGON: 140135757
Uzasadnienie faktyczne:
Wyżej wymienieni Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego nie zgodzili się na przedłużenie terminu ważności związania z ofertą lub skutecznie jej nie przedłużyli.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt. 12 Wykonawcy nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
3. Działając na podstawie art. 308 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie
po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2, jeżeli w postępowaniu o udzielenie
zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę art. 308 ust. 3 pkt. 1a
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie