Przetargi

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA DOT.: POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. NUMER SPRAWY: IDB.271.9.2025. NAZWA ZADANIA: ORGANIZACJA WYDARZEŃ Z ZAKRESU OCHRONY POWIETRZA W FORMIE EDUKACYJNO-INFORMACYJNEJ DLA MIESZKAŃCÓW GMINY REGIMIN W RAMACH PROJEKTU PN.: „MAZOWSZE BEZ SMOGU”.

 

REGIMIN, 2025-08-25

 

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. numer sprawy: IDB.271.9.2025. Nazwa zadania: ORGANIZACJA WYDARZEŃ Z ZAKRESU OCHRONY POWIETRZA W FORMIE EDUKACYJNO-INFORMACYJNEJ DLA MIESZKAŃCÓW GMINY REGIMIN W RAMACH PROJEKTU PN.: „MAZOWSZE BEZ SMOGU”.

 

1. Działając na podstawie art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) zamawiający 
    informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

 

Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu złożono 3 oferty, dwie z nich podlegają odrzuceniu, a jedna przewyższa kwotę jako Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie ww. zamówienia.  

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 255 pkt 2 wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;

Art. 255 pkt 3 cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie
    zostały odrzucone żadne oferty.

 

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu 
    oferty / ofert:

 

Oferta nr 2: GRINIS MICHAŁ KOZIELSKI

                     UL. WILCZA 15A

                     05-270 MARKI

                     REGON: 388434054

 

Uzasadnienie faktyczne:

Oferta nie została podpisana podpisem elektronicznym

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 226 ust. 1 pkt 3 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jest niezgodna z przepisami ustawy;

 

Oferta nr 3 – HORYZONT PRZYSZŁOŚCI

                      UL. KONCERTOWA 3/5/52

                      02-787 WARSZAWA

                      REGON: 526723381

 

Uzasadnienie faktyczne:

 

Wykonawca na wezwanie nie przedłożył podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dwukrotnie wzywał wykonawcę.

 

Uzasadnienie prawne:

 

Art. 226 ust. 1 pkt. 2c Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń;

 

3. Działając na podstawie art. 308 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę art. 308 ust. 3 pkt. 1a

 

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.08.2025
Dokument wytworzony przez: Referat ds. inwestycji, drogownictwa, rozwoju gminy i administracyjno-gospodarczych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Zwierzchowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 sierpnia 2025 15:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 60
25 sierpnia 2025 15:40 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [dron_i_samochod.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 sierpnia 2025 15:40 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)