REGIMIN, 2022-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IDB.271.7.2022. Nazwa zadania: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ-BUDYNEK URZĘDU GMINY W REGIMINIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZADANIE 1: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W REGIMINIE
ZADANIE 2: ZAKUP ORAZ MONTAŻ INSTALACJI PV
Zadanie inwestycyjne będzie współfinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w formie dotacji, nr. projektu RPMA.12.01.00-14-g850/20, tytuł projektu:
„Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Budynek Urzędu Gminy”
w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Działanie 4.2. Efektywność energetyczna
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: GMINA REGIMIN
Adres zamawiającego: UL. ADAMA RZEWUSKIEGO 19
Kod Miejscowość: 06-461 REGIMIN
Telefon: (023) 681-17-56
Faks: (023) 681-17-56 wew. 37
Adres strony internetowej: www.bip.regimin.pl, www.regimin.pl
Adres poczty elektronicznej: ug@regimin.pl
Adres skrzynki ePUAP: /1402082/skrytka
Godziny urzędowania: 8.00-16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o wartości szacunkowej poniżej progów unijnych na podstawie art. 266, art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja warunków
zamówienia przedstawiająca warunki zamówienia, zakres, wielkość i inne niezbędne
informacje dla wykonawców chcących złożyć ofertę w w/w postępowaniu.
Szczegółowy zakres i wielkość zamówienia przedstawiony został w audycie energetycznym, studium wykonalności, we wzorach umowy (załącznik nr 3A i 3B) i formularzu ofertowym (załącznik nr 1A i 1B) oraz SWZ. Wszystkie dokumenty są zamieszczone na naszej stronie (https://bip.regimin.pl/)
Identyfikator postępowania na miniPortalu: f9b3c493-521c-4890-8f40-3cc9d1517505
X. Termin składania ofert:
1. Oferty należy składać do dnia: 2022-06-14 do godz. 8.00
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
3. Oferty zostaną otwarte dnia: 2022-06-14, o godz. 13:00
Otwarcie ofert następuje poprzez miniPortal. Do odszyfrowania ofert nie jest potrzebna ani aplikacja do odszyfrowania ofert, ani plik z kluczem prywatnym. Cały proces odszyfrowania ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.
Przepisy dotyczące otwarcia ofert art. 221 i 222 ustawy Pzp.
Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert oraz powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 2022/BZP 00176312/01 Data zamieszczenia: 25.05.2022 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie