Przetargi

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ-BUDYNEK URZĘDU GMINY W REGIMINIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W REGIMINIE

REGIMIN, 2022-07- 20

 

 

ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IDB.271.07.2022. Nazwa zadania: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ-BUDYNEK URZĘDU GMINY W REGIMINIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:

 

ZADANIE 1: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY W REGIMINIE

 

1. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu jako ofertę najkorzystniejszą wybrał ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę:

 

„ADACH” ADAM ZALEWSKI

UL. MAKOWSKA 66

06-300 PRZASNYSZ

 

 

NAJNIŻSZA CENA

GWARANCJA

DOŚWIADCZENIE KIEROWNIKA BUDOWY

LICZBA PRZYZNANYCH PUNKTÓW W KAŻDYM Z KRYTERIÓW

70 pkt.

20 pkt.

10 pkt.

 

Cena szacunkowa brutto: 553 500,00

Uzasadnienie wyboru:

Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 239 i następne ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych Specyfikacji warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy.  Oferta spełnia warunki i oczekiwania zamawiającego

                        

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie

do dnia 2022-07-28.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w 
    prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

 

2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu
    z udziału w postępowaniu oferty / ofert:

 

W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Oferta nr 1: LIDER KONSORCJUM:

                   COMFORT-THERM

                   ŁUKASZ KRAWCZYK

                   WRÓBLEWO-OSIEDLE 11/17

                   09-152 NARUSZEWO

                   NIP: 5671734430


     PARTNER KONSORCJUM:

                   COMFORT-THERM Sp. z o.o. - partner

                    UL. PIASKOWA 9B

                    09-100 PŁOŃSK

                    NIP: 7743213151

     

      PARTNER KONSORCJUM:

                    EM-BUD COMPLEX EMILIA ZIÓŁKOWSKA - PARTNER

                    UL. MIŁA 15

                    05-252 CHAJĘTY

                    NIP: 7621919803

 

Uzasadnienie faktyczne:

Wykonawca nie odbył wizji lokalnej, która była warunkiem do złożenia oferty.

 

Uzasadnienie prawne:

Art. 226 ust. 1 pkt. 18 została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego, w przypadku gdy zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia.

 

3. Działając na podstawie art. 308 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności  po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 2, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę art. 308 ust. 3 pkt. 1a

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.

 

Wiadomości powiązane

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20.07.2022
Dokument wytworzony przez: Referat Inwestycji Drogownictwa i Bezpieczeństwa Publicznego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: KRZYSZTOF ZWIERZCHOWSKI
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 lipca 2022 12:11
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Zwierzchowski
Ilość wyświetleń: 483
20 lipca 2022 13:01 (Krzysztof Zwierzchowski) - Usunięcie zdjęcia [logo_termomodernizacja.jpg] z dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 lipca 2022 12:23 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [logo_termomodernizacja.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 lipca 2022 12:22 (Krzysztof Zwierzchowski) - Dodanie zdjęcia [logo_termomodernizacja_2.jpg] do dokumentu. (Dokument opublikowany)