REGIMIN, 2022-07-01
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. numer sprawy: IDB.271.07.2022. Nazwa zadania: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ-BUDYNEK URZĘDU GMINY W REGIMINIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZADANIE 2: ZAKUP ORAZ MONTAŻ INSTALACJI PV
1. Działając na podstawie Art. 255 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) zamawiający informuje o unieważnieniu
przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Do w/w postępowania nie złożono żadnych ofert.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust 1 nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
2. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty / ofert:
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu).
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji warunków zamówienia oraz w Dziale IX Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 505 do 590.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Regiminie